Idem, mijn huisarts doet het al jaren niet meer.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:32 schreef Marsenal het volgende:
Mijm huisarts doet het ook niet meer, maar ik was afgelopen jaar in een ziekenhuis en heb daar meerdere handjes geschud, daar was het gewoon weer ouderwets!
Dat is denk ik alleen voor personen die dichtbij je staan en je dus kent.. Niet voor iemand die je nog nooit gezien hebt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Het nieuwe is toch elkaar even dichtbij huggen?
Islamitisch is toch hand op je hart en knikken?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:20 schreef Sorella het volgende:
Ik geef liever ook geen hand en/of een kus op de wang maar ja je ontkomt er niet aan maar eigenlijk zou ik het liefst de voorkeur geven aan de moslim/islamitische manier, handjes bij elkaar en heel even je hoofd een beetje buigen. Dit geldt voor zowel mannen als vrouwen, niet dat ik het bij de man wel doe en bij een vrouw wel vrolijk de handen ga schudden en op de wang kus.
Dus mannen en vrouwen op de handjes tegen elkaar manier begroeten.
Je hebt helemaal gelijk, ik ga voor namastequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Islamitisch is toch hand op je hart en knikken?
Wat jij beschrijft associeer ik meer met namasté.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |