Valt me tegen van jullie.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet soms rustig aan doen
quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker.
[..]
Standje Duracell konijn hoeft ook weer niet.
Niet iedereen kan Standje Stig aanquote:
Ik ben wel benieuwd naar 'Standje Stig!'. Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet iedereen kan Standje Stig aan
Gaat niet over jou hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Laat maar ookIk ben niet bekend met slowchatten, dus geen idee wat de regels zijn
Met helm op whaaahahahahaquote:Op woensdag 17 juni 2026 22:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuk standje voor jou
Mijn aanname: Dan is de ander dus annoniem door helm en zegt niets.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar 'Standje Stig!'. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:Op donderdag 18 juni 2026 07:29 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Mijn aanname: Dan is de ander dus annoniem door helm en zegt niets.
Vol gas om een nieuw record te zettenquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar 'Standje Stig!'. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik kan het bevestigen noch ontkennenquote:Op donderdag 18 juni 2026 07:32 schreef verbijstering het volgende:
[..]
oh dit moet jij toch ooit geprobeerd hebben!
Regels? Wasda?quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Laat maar ookIk ben niet bekend met slowchatten, dus geen idee wat de regels zijn
Mensen die met de helm op zijn geboren; schijnen helderziend te zijn.quote:
Mijn vizier is immer helder.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mensen die met de helm op zijn geboren; schijnen helderziend te zijn.
Niet op die manier.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vizier is immer helder.
*poetst*
Weet ikquote:
Wel met roze konijnenpak!quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een leuk standje voor jou
Look at them rabbits!quote:
Paar gaten inknippen voor de benodigde organen.quote:
quote:
Ik ben heul geen knien!quote:
Drentse Reusquote:
Nee, als in zeuren en klagen.quote:
Leuk fietsen is dat, vaak wel teringzwaar trappenquote:
Tijd voor een elektrische variant.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Leuk fietsen is dat, vaak wel teringzwaar trappen
Eentje met SPEED en POWER.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tijd voor een elektrische variant.
Whehe, die wil ik!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eentje met SPEED en POWER.
quote:
Jij niet dan?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tijd voor een elektrische variant.
Flinke reddingsboeienquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
@:TheStigsDutchCousin
[ afbeelding ]
Lekker togh?quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |