Deze valt dan weer onder een andere categorie imo. Ik denk namelijk dat mijn voorbeelden en die van jou van de beetles wel ergens een betekenis voor hun zelf. Snollebollekes bijvoorbeeld zie ik ook niet echt in dit rijtje thuis.quote:
quote:Als een mooi en groot geloof
Aan de muur van mijn gedachten
Hangt een wereldkaart te wachten
Tot ze terugkomt
Met haar reizen in m'n hoofd
Steek ik vlaggen in de aarde
Dezelfde kleur dezelfde waarde
Dat was toch opgelost?quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:41 schreef Farenji het volgende:
De onbegrijpelijke pretentieuze teksten van Blöf mogen ook niet onvermeld worden. Daar vraag je je ook heel vaak af waar de fuck die zooi toch over gaat. Ik was op zoek naar voorbeelden en vond dit heel oude geniale topic erover: MUZ / De poëtische pretenties van Bløf
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dit vooral een rare tekst.....Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Hoewel ik het net je eens ben, wil ik ook nog wel eens bij mezelf denken, als die teksten in het Engels geschreven waren en door Jim Morrison opgeschreven dan keken mensen er ook weer anders naar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 14:41 schreef Farenji het volgende:
De onbegrijpelijke pretentieuze teksten van Blöf mogen ook niet onvermeld worden. Daar vraag je je ook heel vaak af waar de fuck die zooi toch over gaat. Ik was op zoek naar voorbeelden en vond dit heel oude geniale topic erover: MUZ / De poëtische pretenties van Bløf
[..]
Zeker. Een band als Oasis heeft ook goed gescoord met nikszeggende onzin. Zoals bijv dit lied dat veel mensen toch keihard meezingen, alsof het ergens over gaat.quote:Op maandag 15 juni 2026 11:35 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hoewel ik het net je eens ben, wil ik ook nog wel eens bij mezelf denken, als die teksten in het Engels geschreven waren en door Jim Morrison opgeschreven dan keken mensen er ook weer anders naar.
Het lijkt voornamelijk te gaan over hoe Mercury of het hoofdpersonage zijn oude karakter achter zich laat. In een verse heeft ie dat vermoord en in een ander loopt ie er weg van.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
Soms luister je muziek, en denk je, waar gaat dit over....
Bekendste nummer is denk ik wel
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |