Ik wilde net zeggen. Blatter was dan wel corrupt, maar dit is al helemaal een blamage.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:16 schreef Marsenal het volgende:
Dat ik ooit nog eens zou denken dat we beter af waren met Blatter, een gotspe.
Onder Blatter ging de VAR nooit komen want die was daar niet zo voor.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 19:31 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen. Blatter was dan wel corrupt, maar dit is al helemaal een blamage.
De VAR die we nu hebben ben ik niet zo wild van, achteraf bezien had het van mij niet gehoeven. En 48 teams had nooit mogen gebeuren. Dus tja. Blatter was zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 20:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Onder Blatter ging de VAR nooit komen want die was daar niet zo voor.
En ik denk ook dat we nooit naar 48 teams zijn gegaan met Blatter.
Als je naar de structuur van de FIFA kijkt is het eerder logisch.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 01:09 schreef PzKpfw het volgende:
Het is toch bijzonder hoe er na Blatter wederom zo'n malafide figuur aan de macht komt is gekomen bij de FIFA.
Havelange was net zo onfris of misschien nog wel erger op het gebied van corruptiequote:Op zaterdag 13 juni 2026 01:09 schreef PzKpfw het volgende:
Het is toch bijzonder hoe er na Blatter wederom zo'n malafide figuur aan de macht komt is gekomen bij de FIFA.
quote:BBC: Infantino maakte tijdens WK 27 vluchten met privéjet
FIFA-voorzitter Gianni Infantino heeft tijdens de groepsfase van het WK voetbal in Noord-Amerika zeker 27 vluchten gemaakt met een privéjet. Dat meldt de BBC op basis van een analyse van de vliegbewegingen van een toestel dat aan de wereldvoetbalbond wordt gelinkt.
Volgens de BBC was Infantino in zestien dagen tijd bij 24 wedstrijden in de Verenigde Staten, Canada en Mexico. Daarbij zou het vliegtuig ruim 50.000 kilometer hebben afgelegd en meer dan 66 uur in de lucht zijn geweest.
De langste vlucht was van Vancouver naar Miami, een afstand van ruim 4500 kilometer. Op sommige dagen maakte het toestel drie vluchten, zodat de Zwitserse FIFA-voorzitter meerdere wedstrijden op één dag kon bezoeken.
De BBC schat dat het toestel in deze periode ongeveer net zoveel CO2 heeft uitgestoten als de gemiddelde jaarlijkse uitstoot van 78 mensen wereldwijd. De berekening is gebaseerd op het geschatte brandstofverbruik van een Gulfstream G650ER, het type toestel waarvan wordt aangenomen dat Infantino ermee reisde.
https://nos.nl/artikel/26(...)luchten-met-privejet
Tja dat is ongelooflijk maar als hij dat niet doet verwijten we hem een gebrek aan interesse.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2026 13:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Tja dat is ongelooflijk maar als hij dat niet doet verwijten we hem een gebrek aan interesse.
Wat dachten jullie van niet elke vlucht in een privévliegtuig maken?quote:Op maandag 29 juni 2026 14:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Niet heel vreemd als voorzitter van de FIFA.
Dan ga je meerdere duels op een dag niet redden. Voegt overigens ook weinig toe verder.quote:Op maandag 29 juni 2026 14:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Wat dachten jullie van niet elke vlucht in een privévliegtuig maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |