abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:21:21 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221000912
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Bij de BLM riots was het allemaal geen probleem?
Waarom was het toen geen probleem?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221000933
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Heel erg vreemd dat ik een groep die vervoersmiddelen, gebouwen en winkels in de fik zet wegzet als totale losers.

Ik neem aan dat iedereen met meer dan een halve hersencel dat doet.
Aldus de Feyenoordsupporter die er niet vies is om wat relgedrag her en der goed te praten dan wel te bagatelliseren .
blablablabla
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:23:55 #103
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221000951
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Waarom was het toen geen probleem?
You tell me.

Toen werd iedere rel gelijk witgewassen met beelden van Floyd. Stond de politie zonder schild en gingen ze op de knieën.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:24:08 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221000957
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Aldus de Feyenoordsupporter die er niet vies is om wat relgedrag her en der goed te praten dan wel te bagatelliseren .
Ah, een verweer wordt moeilijk dus dan maar weer persoonlijk worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221000964
De Ieren kunnen wel tegen immigranten zijn, maar waren zij niet jarenlang de grootste groep immigranten die naar de VS vertrok toen het slecht ging in Ierland? Daar hebben ze St Patricks Day enzo aan te danken, eigen cultuur meegenomen. Hypocriet dus.
pi_221000969
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh maar ik heb het helemaal niet over stemgedrag. Meer over het schuimbekkende gedeelte dat aan het rellen slaat en gebouwen in de fik zet.
Omdat die het meeste risico lopen om door een schuimbekkende onbegrepen blankenhater neergestoken te worden
Waarom mag niemand bij die groep de verantwoording leggen? Waarom word dat steeds verdedigd?

Daar beginnen de problemen.

En uiteraard niet degenen die gewoon meedoen in de westerse maatschappij die zijn hier ook de dupe van omdat mensen zoals jij continu over racisme aan het blaten zijn en de criminele daden van kwaad tot erger gaan omdat ze vrij spel hebben. Altijd wel een paar sukkels die het voor ze opnemen.

En als het op een punt komt dat er tegenreactie komt dan snel de vinger bij de blanke mensen leggen, want HUN zijn de oorzaak.
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:25:48 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221000976
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:20 schreef Caland het volgende:

[..]
Heel erg vreemd dat ik een groep die vervoersmiddelen, gebouwen en winkels in de fik zet wegzet als totale losers.

Ik neem aan dat iedereen met meer dan een halve hersencel dat doet.
Als je dat bekritiseert zou je nog een valide punt hebben, maar je gooit het op het verzinsel dat deze mensen 'boos' zouden zijn over hun eigen falen (welk falen precies?) en daarom zich willen wreken op migranten. Waarmee je volledig voorbijgaat aan de reële zorgen die deze mensen hebben.

Migranten komen namelijk als eerste in dat soort wijken te zitten, die komen niet naast de hoogopgeleide medemens te wonen die wel doodleuk enthousiast staat te klappen voor de komst van zulke gelukszoekers, maar zij komen nu eenmaal vaak in de slechte en goedkoopste buurten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:26:01 #108
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_221000981
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:24 schreef DrDentz het volgende:
De Ieren kunnen wel tegen immigranten zijn, maar waren zij niet jarenlang de grootste groep immigranten die naar de VS vertrok toen het slecht ging in Ierland? Daar hebben ze St Patricks Day enzo aan te danken, eigen cultuur meegenomen. Hypocriet dus.
Er zit een groot verschil tussen Europeanen en getraumatiseerde Afrikanen met het gemiddelde iq van een verstandelijk beperkte
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:26:07 #109
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221000986
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Omdat die het meeste risico lopen om door een schuimbekkende onbegrepen blankenhater neergestoken te worden
Waarom mag niemand bij die groep de verantwoording leggen? Waarom word dat steeds verdedigd?

En uiteraard niet degenen die gewoon meedoen in de westerse maatschappij die zijn hier ook de dupe van omdat mensen zoals jij continu over racisme aan het blaten zijn en de criminele daden van kwaad tot erger gaan omdat ze vrij spel hebben. Altijd wel een paar sukkels die het voor ze opnemen.

En als het op een punt komt dat er tegenreactie komt dan snel de vinger bij de blanke mensen leggen, want HUN zijn de oorzaak.
Ik zie gewoon niet echt in waarom je het in de fik zetten van huizen waar op dat moment gezinnen aanwezig zijn zou willen verdedigen, that's all. Maar you do you.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:26:11 #110
117098 Hathor
Effe niet
pi_221000988
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
You tell me.

Toen werd iedere rel gelijk witgewassen met beelden van Floyd. Stond de politie zonder schild en gingen ze op de knieën.
Fiery but mostly peaceful protests. Op de achtergrond zie je de halve stad in de fik staan.

:')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:26:44 #111
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221000999
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Oh maar ik heb het helemaal niet over stemgedrag. Meer over het schuimbekkende gedeelte dat aan het rellen slaat en gebouwen in de fik zet.
Jongens user @Caland heeft weer zijn D66 jasje aangetrokken doordrenkt met bourgeoisie saus dat neerkijkt op het kleutjesvolk _O_
pi_221001013
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Ah, een verweer wordt moeilijk dus dan maar weer persoonlijk worden.
Vind het gewoon grappig dat je zo duidelijk een linkse agenda hebt en dat vervolgens anderen verwijt er gekleurd in te staan of Tokkie te zijn.

Voor jou is vooral belangrijk wie er worden aangevallen, als dat bijvoorbeeld Macabi-supporters zijn vind je het wel prima.
blablablabla
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:27:38 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221001022
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als je dat bekritiseert zou je nog een valide punt hebben, maar je gooit het op het verzinsel dat deze mensen 'boos' zouden zijn over hun eigen falen (welk falen precies?) en daarom zich willen wreken op migranten. Waarmee je volledig voorbijgaat aan de reële zorgen die deze mensen hebben.

Migranten komen namelijk als eerste in dat soort wijken te zitten, die komen niet naast de hoogopgeleide medemens te wonen die wel doodleuk enthousiast staat te klappen voor de komst van zulke gelukszoekers, maar zij komen nu eenmaal vaak in de slechte en goedkoopste buurten.
Als je reële zorgen hebt zet je die volledig buitenspel wanneer je gebouwen in de fik gaat zetten als gevolg daarvan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:27:40 #114
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221001023
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:26 schreef Hathor het volgende:

[..]
Fiery but mostly peaceful protests. Op de achtergrond zie je de halve stad in de fik staan.

:')
Meer dan 1 miljard schade.

Toen hoorde je niemand over die hardwerkende Amerikaan die zijn toko kwijt was.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221001028
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Ben jij verantwoordelijk voor al die keren dat een blank persoon een moord of verkrachting pleegt?
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:28:47 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221001044
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Vind het gewoon grappig dat je zo duidelijk een linkse agenda hebt en dat vervolgens anderen verwijt er gekleurd in te staan of Tokkie te zijn.

Voor jou is vooral belangrijk wie er worden aangevallen, als dat bijvoorbeeld Macabi-supporters zijn vind je het wel prima.
Ik vind voetbalrellen gewoon een gradatie anders dan gebouwen met mensen erin in brand steken. Prima als jij dat op een hoop wil gooien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221001048
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:24 schreef DrDentz het volgende:
Dat recht hebben ze verdiend door daar hard te werken en niet US te verkankeren en een uitvreter te zijn zoals de gemiddelde Soedanees.
blablablabla
pi_221001067
Waarom komen de Ieren wel voor zichzelf op? Heeft dat misschien met de volksaard te maken?

Hier gebeurde er weinig toen Theo van Gogh dood op de grond lag.

woensdag 10 juni 2026 @ 13:30:51 #119
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221001079
quote:
15s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:29 schreef Koortsdroom het volgende:
Waarom komen de Ieren wel voor zichzelf op? Heeft dat misschien met de volksaard te maken?

[ afbeelding ]
Heeft er zeker mee te maken. Hier ben je gelijk een racist.
pi_221001085
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik zie gewoon niet echt in waarom je het in de fik zetten van huizen waar op dat moment gezinnen aanwezig zijn zou willen verdedigen, that's all. Maar you do you.
En waar spreek ik dat goed?
Ik zeg notabene dat de mensen die wel gewoon in de westerse maatschappij daar de pineut van zijn.
Jij wuift de daadwerkelijke oorzaak weg. Waarom doe je dat?
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:31:44 #121
117098 Hathor
Effe niet
pi_221001100
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:30 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Heeft er zeker mee te maken. Hier ben je gelijk een racist.
Ik heb wel vrede met die gradatie, zal er geen minuut minder door slapen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_221001102
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Dat roept de SP al jaren: Vang mensen die moeten vluchten uit hun eigen land wel op (40.000 per jaar) maar zet niet al teveel mensen die de taal niet spreken en de gebruiken niet kennen in achterstandswijken waar al heel veel problemen zijn. Meer opvang in welvarende buurten. Ik ben zelf absoluut geen SP-stemmer, maar dit vind ik wel een solide punt van ze. Zeg ik als inwoner van een relatief welvarende buurt met een hoog gemiddeld opleidingsniveau.
pi_221001111
quote:

[ afbeelding ]
We hebben toen wel getrommeld als luidruchtig protest, ik stond daar ook bij als 13-jarige zodat ik misschien op tv kwam.
pi_221001113
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 13:26 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Jongens user @:caland heeft weer zijn D66 jasje aangetrokken doordrenkt met bourgeoisie saus dat neerkijkt op het kleutjesvolk _O_
meest beschaafde user van het forum _O_
  woensdag 10 juni 2026 @ 13:32:46 #125
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_221001115
quote:

[ afbeelding ]
Volksaard, Ieren zijn eeuwenlang tijdens onderdrukking voor zichzelf opgekomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')