Maar je eigen vrouw is Russisch moet die dan ook eruit? En geweld?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Het interesseert mij niks wat ze bij die mensen doen ik wil op dit punt gewoon al die allochtonen er uit. Liefst vreedzaam maar als geweld nodig is dan so be it.
Hiervan, uit je post van net:quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een bron van wat precies? Dit is toch letterlijk waar de grote ophef over ging na de dood van drugscrimineel Floyd? Het zou allemaal racisme zijn geweest.
quote:Hier een andere Amerikaanse man, precies op dezelfde manier gedood als Floyd waarbij de agent 14 minuten de knie op de nek van deze man hield. Het kwam niet eens voorbij de lokale media. Waarom niet? Omdat het slachtoffer blank was
Wat een onzin weer. Ook ik ben tegen de economische vluchtelingen, maar dit is toch geen oplossing? Bedrijven van hard werkende mensen aanvallen lol.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:49 schreef RamboDirk het volgende:
Het D66 staartje van sommige users begint behoorlijk te kwispelen nu ze het over deze rellen kunnen hebben ipv de zoveelste wandaad van de import.
Word aan gewerkt zei ik toch. Dat is wat ik denk.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Waar zijn die berichten dan vanuit overheden dit keer?
Waar staat dat dit een oplossing is?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Ook ik ben tegen de economische vluchtelingen, maar dit is toch geen oplossing? Bedrijven van hard werkende mensen aanvallen lol.
Het Loosdrecht effect zeg maar.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:49 schreef RamboDirk het volgende:
Het D66 staartje van sommige users begint behoorlijk te kwispelen nu ze het over deze rellen kunnen hebben ipv de zoveelste wandaad van de import.
Die gozer die is aangevallen was net zo goed onschuldig, stukje vuur met vuur bestrijden. Ik erger me er mateloos aan dat in Nederland bijvoorbeeld de Marokkaanse gemeenschap amper iets doet. Ze laten het escaleren en voeden hun kinderen niet. op die vervolgens voor een golf aan overlast en criminaliteit zorgen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd. Wij moeten ons aanpassen en continu inleveren, de frustraties komen steeds meer naar boven.
Het is alleen jammer dat er met zulke acties onschuldige mensen de pineut zijn.
Kortom, concreter dan wat vage beschuldigingen wordt het niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:44 schreef Perox het volgende:
[..]
Dat doe ik bewust niet, iedereen kan lezen toch?
Waarom moet ik daar een bron voor aanleveren? Je gaat toch ook niet vragen dat ik bron aanlever voor te bewijzen dat het overdag licht is en s'nachts donker. Het spreekt voor zich dat dit met huidskleur te maken had, zoals ik al aangaf: daar gingen de rellen mbt Floyd ook over. De claim was namelijk dat het racisme zou zijn geweest.quote:
Het ergste is dat de overheid dit faciliteert al decennia is dit gaande. En als je er wat van zegt of tegen op zou durven treden krijg je de racismetroefkaart op je bord.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:49 schreef RamboDirk het volgende:
Britse media die het hebben over 'stabbing' alsof het een random incident was, terwijl het werkelijkheid een poging was om die man te onthoofden vanuit religieus motief.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:56 schreef LaDaDiDa het volgende:
Nu.nl die eindelijk iets post maar dan voornamelijk over de rellen.
Blijkbaar moeten mensen toch altijd op een af andere manier hun woede en frustratie ergens op kunnen botvieren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:38 schreef AntiekeKennis het volgende:
Een Turkse kapperszaak, een oosterse supermarkt, een kebabrestaurant. Allemaal aangevallen, geplunderd, in de fik gezet. Ondernemers die echt iets bijdragen aan de gemeenschap, die er wat van proberen te maken en hun eigen broek ophouden. Mensen die waarde toevoegen aan de samenleving en niks misdaan hebben worden te grazen genomen en zijn bang dat hun gezin iets overkomt. Hoe mensen daar begrip voor kunnen opbrengen is me een raadsel.
En de overheid kan dit voorkomen door een keiharde aanpak ook naar andere mensen toe die de racisme kaart trekken als een buitenlander word opgepakt. Daardoor durft de politie niks meer te doen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gozer die is aangevallen was net zo goed onschuldig, stukje vuur met vuur bestrijden. Ik erger me er mateloos aan dat in Nederland bijvoorbeeld de Marokkaanse gemeenschap amper iets doet. Ze laten het escaleren en voeden hun kinderen niet. op die vervolgens voor een golf aan overlast en criminaliteit zorgen.
Als Mootje stenen naar de politie heeft gegooid of bij blanke mensen vind ik het een prima zaak als burgers vervolgens bij Mootje of Mootje zijn oom en tante de ruiten er uit donderen.
Er zijn ook een hoop groeperingen in Ierland die je niet tegen je wilt hebben hoor. Er was toch ook een groep van 200 gemaskerde mannen? Tenminste dat zei Steve gisteren.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Ook ik ben tegen de economische vluchtelingen, maar dit is toch geen oplossing? Bedrijven van hard werkende mensen aanvallen lol.
Beetje wat je in Nederland ook ziet vermoed ik, tokkies die zo ontevreden zijn over hun eigen leven dat ze daar het liefst anderen de schuld van geven, aangevuld met reljeugd die voor de sensatie gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Er zijn ook een hoop groeperingen in Ierland die je niet tegen je wilt hebben hoor. Er was toch ook een groep van 200 gemaskerde mannen? Tenminste dat zei Steve gisteren.
Waarom doet mensen dat? Ja omdat andere manieren niks opleveren, denk ik.
( nee, daarmee beweer ik niet dat het goed is)
Wat de overheid moet doen is voor iedereen behalve hunzelf kennelijk inmiddels wel duidelijk. Namelijk stoppen met import uit dit soort kansloze landen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En de overheid kan dit voorkomen door een keiharde aanpak ook naar andere mensen toe die de racisme kaart trekken als een buitenlander word opgepakt. Daardoor durft de politie niks meer te doen.
Harde straffen ouders verantwoordelijk en voor elke kleur en geloof dezelfde straffen.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje wat je in Nederland ook ziet vermoed ik, tokkies die zo ontevreden zijn over hun eigen leven dat ze daar het liefst anderen de schuld van geven, aangevuld met reljeugd die voor de sensatie gaan.
De overheid gaat alleen niet ingrijpen, anders hadden ze dat allang gedaan, want dit is immers niks nieuws.quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En de overheid kan dit voorkomen door een keiharde aanpak ook naar andere mensen toe die de racisme kaart trekken als een buitenlander word opgepakt. Daardoor durft de politie niks meer te doen.
Harde straffen ouders verantwoordelijk en voor elke kleur en geloof dezelfde straffen.
Dat is eigenlijk vrijwel altijd de rode draad bij dit soort extremistjes. Voor de rechter slaan ze doorgaans een heel andere toon aan.quote:
Ja dat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat de overheid moet doen is voor iedereen behalve hunzelf kennelijk inmiddels wel duidelijk. Namelijk stoppen met import uit dit soort kansloze landen.
Soedanezen, Syriėrs, Ethiopiėrs, Eritreeėrs dat volk voegt niks toe hier en brengt dikwijls etnisch geweld met zich mee.. Na 5 jaar is driekwart nog werkeloos en ze hebben wel een sociale huurwoning nodig waarvan een chronisch tekort is. Voer het Australisch puntensysteem in en laat alleen mensen toe die iets kunnen en hun eigen broek kunnen ophouden.
Nee, ik denk niet dat "de gewone tokkie" hele huizen van gezinnen in de brand zet. Dat is toch wel next level.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk vrijwel altijd de rode draad bij dit soort extremistjes. Voor de rechter slaan ze doorgaans een heel andere toon aan.
Ja klopt mensen worden tegen elkaar opgezet en dat lukt heel goed, dat zie je op dit forum alleen al.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:05 schreef Tengano het volgende:
[..]
De overheid gaat alleen niet ingrijpen, anders hadden ze dat allang gedaan, want dit is immers niks nieuws.
Om de een of andere reden zetten ze deze trend vooral door en praten ze ons een schuldgevoel aan dat er vannacht weer 4 asielzoekers in Ter Apel op het gras hebben moeten slapen. Zij zouden de laatste bus hebben gemist hoorde ik op het nieuws.
Het is is letterlijk de intentie van de overheid om die mensen binnen te halen ipv te weren zoals ze in Polen doen, die ook lid van de EU is. Er zit een agenda en een intentie achter, dat is wel duidelijk hoewel de intentie inhoudelijk (de reden waarom dus) minder duidelijk is.
En je ziet hier op dit forum ook nog steeds mensen pleiten om deze "oorlogsvluchtelingen" nog steeds een plek te geven in ons gastvrije Nederland wat uiteindelijk gewoon mis gaat en daar hoef je echt geen helderziende of gestudeerd socioloog voor te zijn. Maar ja.
Het feit dat kennelijk zoveel mensen ontevreden zijn geeft natuurlijk ook te denken over hoe puik het gaat.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje wat je in Nederland ook ziet vermoed ik, tokkies die zo ontevreden zijn over hun eigen leven dat ze daar het liefst anderen de schuld van geven, aangevuld met reljeugd die voor de sensatie gaan.
Tieners in nike tech trainingspakken met bivakmutsjes op. Ga er maar vanuit dat die onvoldoende capaciteiten bezitten om na te denken, hetgeen de acties van vannacht ook al onderstrepen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:06 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat "de gewone tokkie" hele huizen van gezinnen in de brand zet. Dat is toch wel next level.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |