Misschien he, heel misschien, als die heel lekker is maak ik 'm nog een keer in augustus en neem ik een stukje mee voor jequote:
Oke dealquote:Op woensdag 10 juni 2026 17:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien he, heel misschien, als die heel lekker is maak ik 'm nog een keer in augustus en neem ik een stukje mee voor je
Ja gewoon, wat ik nodig heb. Doe geen rare dingen of zo. Ja de droger kost nogal wat geloof ik.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel verbruik jij wel niet dat die prijzen zo hoog zijn
Maar stroom is juist niet zo duur.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon, wat ik nodig heb. Doe geen rare dingen of zo. Ja de droger kost nogal wat geloof ik.
Nou ja ik scheer vaak nat onder de douche. Dus douchen duurt dan like 10 minuten ipv 5. Maar zo spannend is dat toch niet?quote:
Hoeveel verbruikt die airfryertquote:
Zelfs ik verbruik minder.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoeveel verbruik jij wel niet dat die prijzen zo hoog zijn
Ik zit op 1300 totaal met dag en nacht, en rond de 800 gas, maar dat is nog van voor de nieuwe kozijnenquote:Op woensdag 10 juni 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja we zitten hier met best veel alleenstaanden. Is dit nou zou idioot veel?![]()
[ afbeelding ]
quote:De standaard jaarafname op deze aansluiting is 1788 kWh.
quote:De standaard jaarafname op deze aansluiting is 605 m3
quote:
Voor uiteenlopende waarden van "team"quote:
Ik heb 'm op 150 in de maand staan en wij zijn met 2,5. En als ik het verbruik zie zit ik op de wintermaanden na tussen de 80 en 100 euro in elke maand. Wintermaanden is wat hoger en tik ik richting die 150 daarom het stukje speling er in.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gewoon, wat ik nodig heb. Doe geen rare dingen of zo. Ja de droger kost nogal wat geloof ik.
Dat is ook niet de boosdoener lijkt mequote:Op woensdag 10 juni 2026 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik scheer vaak nat onder de douche. Dus douchen duurt dan like 10 minuten ipv 5. Maar zo spannend is dat toch niet?
Nog nietquote:
ik ben in oktober overgestapt en heb tot nu toequote:Op woensdag 10 juni 2026 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja we zitten hier met best veel alleenstaanden. Is dit nou zou idioot veel?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |