Dat zou heel bijzonder zijnquote:Op maandag 15 juni 2026 17:16 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
WTF GFS control!![]()
@:Nattekat ja nog steeds zuid, maar die ziet er het belachelijkst uit.
Huh? Hoe bedoel je dit? Of leg uitquote:Op maandag 15 juni 2026 17:17 schreef 12Beaufort het volgende:
Straatcommando. op anoniem![]()
Ik heb er veel op anoniem zien gaan, inclusief mezelf, maar deze is wel de minste.
En uiteindelijk is het weer vrij gemiddeld, maar vind dat de komende warmte en zonnige dagen echt de eerste helft niet opheft/compenseert. Tot nu toe was het echt heel ondermaats.quote:Op maandag 15 juni 2026 16:02 schreef 12Beaufort het volgende:
Juni is tot nu 0.7 graden kouder dan normaal. Maar de tweede helft van deze maand gaat dat ruimschoots goed maken. Wat zonuren betreft hebben we nog heel wat in te halen (66 uur nog maar).
En met de neerslag zijn we bijna al op wat er normaal in een maand valt (66 mm nu in de Bilt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zei ik nouquote:Op maandag 15 juni 2026 17:16 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
WTF GFS control!![]()
Ondermaats idd. Dit is niet wat je van een zomer verwacht. Ik niet in iedergeval.quote:Op maandag 15 juni 2026 17:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En uiteindelijk is het weer vrij gemiddeld, maar vind dat de komende warmte en zonnige dagen echt de eerste helft niet opheft/compenseert. Tot nu toe was het echt heel ondermaats.
Teringklam!quote:
Weet wel dat ik gewoon vroeg ga stoppen met werk vrijdag en eens het land in ga. Dit keer wel voor de wegen vollopen. Dit is die ene dag in het jaarquote:Op maandag 15 juni 2026 19:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Teringklam!
Ik denk dat als er bij de onweersbuien een hoop hagel zit dat daarna vlak boven de grond een deken van mist ontstaat bij een temperatuur van 24°C en bijna eenzelfde dauwpunt.
Ik heb het een enkele keer meegemaakt 's nachts. Toen deed ik nog veldwerk (nachtdienst) en tijdens zo'n klamme nacht in de zomer van 2005 was ik met de bedrijfsbus over de N280 onderweg naar Roermond waar een flink onweer woedde. De weg waar ik op reed was bedekt met een dikke laag mist die net tot bumperhoogte kwam, maar dik genoeg waardoor de weg bijna niet meer zichtbaar was. Daar midden in de nacht doorheen rijden met dikke bliksemflitsen recht vooruit dat was een aparte beleving.
De 40 in zicht...quote:Op maandag 15 juni 2026 17:16 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
WTF GFS control!![]()
Lekker met Pinkpop dit weekend.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:14 schreef DemonRage het volgende:
En nu even lekker ontopic, want de atmosfeer staat het hele komende weekend op ontploffen. Hier zijn de cape-kaartjes.
Vrijdag 19 juni:
[ afbeelding ]
4106 J/kg
Zaterdag 20 juni:
[ afbeelding ]
Zal om en nabij de 4000 J/kg zijn.
Zondag 21 juni:
[ afbeelding ]
Sowieso > 4000 J/kg
Maandag 22 juni:
[ afbeelding ]
> 6000 J/kg !!
Richting het weekend maar weer eens berichten van Estofex in de gaten houden.
quote:Op maandag 15 juni 2026 17:16 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
WTF GFS control!![]()
Ja, stormchasen gaat gebeurenquote:Op maandag 15 juni 2026 21:14 schreef DemonRage het volgende:
En nu even lekker ontopic, want de atmosfeer staat het hele komende weekend op ontploffen. Hier zijn de cape-kaartjes.
Vrijdag 19 juni:
[ afbeelding ]
4106 J/kg
Zaterdag 20 juni:
[ afbeelding ]
Zal om en nabij de 4000 J/kg zijn.
Zondag 21 juni:
[ afbeelding ]
Sowieso > 4000 J/kg
Maandag 22 juni:
[ afbeelding ]
> 6000 J/kg !!
Richting het weekend maar weer eens berichten van Estofex in de gaten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |