quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit nog te series 6 nog een keertje restocken
zijn ze ook wel hoor..quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag ik zeggen dat ik ze wel erg duur vind?
Ja ik wil die sequoia's hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze dat doen, hoor ik het ook graag, altijd leuk
Ruim 100 euro voor enkel een trein, vind ik wel erg prijzig.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn ze ook wel hoor..
trein komt er sowieso
Volgens mij is Lego altijd al duur geweestquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ruim 100 euro voor enkel een trein, vind ik wel erg prijzig.
maar ik weet niet wat tegenwoordig de normale lego kost eigenlijk. Ik zit nog in de prijzen van toen ik kind was.
mwha, deze sets zijn sowieso wel duurder, dus ~ 11 cent per stuk is redelijk (want geen simpel treintje, maar 1300+ stukjes)quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ruim 100 euro voor enkel een trein, vind ik wel erg prijzig.
maar ik weet niet wat tegenwoordig de normale lego kost eigenlijk. Ik zit nog in de prijzen van toen ik kind was.
quote:
Oh nice thanks!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:58 schreef mschol het volgende:
@:ama
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/series-8/main.page
nu te koop
En toen doofde de bui uit en bleek al die paniek voor nietsquote:
Nee, nu regent het welquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen doofde de bui uit en bleek al die paniek voor niets
die haal ik sowieso.. ik twijfel ENORM over die dustmark keepquote:
Je hebt nog een week om over na te denken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die haal ik sowieso.. ik twijfel ENORM over die dustmark keep
ziet er wel mooi uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die haal ik sowieso.. ik twijfel ENORM over die dustmark keep
ik vind ook die andere er mooi uitzien hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ziet er wel mooi uit.
Gewoon doen.
Ja, hier ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |