quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zit nog te series 6 nog een keertje restocken
zijn ze ook wel hoor..quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mag ik zeggen dat ik ze wel erg duur vind?
Ja ik wil die sequoia's hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
als ze dat doen, hoor ik het ook graag, altijd leuk
Ruim 100 euro voor enkel een trein, vind ik wel erg prijzig.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zijn ze ook wel hoor..
trein komt er sowieso
Volgens mij is Lego altijd al duur geweestquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ruim 100 euro voor enkel een trein, vind ik wel erg prijzig.
maar ik weet niet wat tegenwoordig de normale lego kost eigenlijk. Ik zit nog in de prijzen van toen ik kind was.
mwha, deze sets zijn sowieso wel duurder, dus ~ 11 cent per stuk is redelijk (want geen simpel treintje, maar 1300+ stukjes)quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ruim 100 euro voor enkel een trein, vind ik wel erg prijzig.
maar ik weet niet wat tegenwoordig de normale lego kost eigenlijk. Ik zit nog in de prijzen van toen ik kind was.
quote:
Oh nice thanks!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:58 schreef mschol het volgende:
@:ama
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/series-8/main.page
nu te koop
En toen doofde de bui uit en bleek al die paniek voor nietsquote:
Nee, nu regent het welquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En toen doofde de bui uit en bleek al die paniek voor niets
die haal ik sowieso.. ik twijfel ENORM over die dustmark keepquote:
Je hebt nog een week om over na te denken.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die haal ik sowieso.. ik twijfel ENORM over die dustmark keep
ziet er wel mooi uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
die haal ik sowieso.. ik twijfel ENORM over die dustmark keep
ik vind ook die andere er mooi uitzien hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ziet er wel mooi uit.
Gewoon doen.
Ja, hier ookquote:
Ook weer die trein zekerquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:18 schreef mschol het volgende:
en bij de volgende serie zitten ook 2 MUST haves
Die Wild West ziet er ook wel leuk uit jaquote:
Dan zal je het wel nodig hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2026 06:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben laat vandaag. Tot twee keer toe mijn wekker op snooze gedrukt voordat ik er ook daadwerkelijk uit kwam.
Lekker tochquote:Op woensdag 10 juni 2026 06:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben laat vandaag. Tot twee keer toe mijn wekker op snooze gedrukt voordat ik er ook daadwerkelijk uit kwam.
Oei.quote:Op woensdag 10 juni 2026 06:57 schreef dud0r het volgende:
Loop naar buiten, alles droog. Ben halverwege en nu regent het. Dat was niet de bedoeling
Ja die scheen hier ook toen ik naar buiten liep.quote:Op woensdag 10 juni 2026 06:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei.
Hier is nog zonnetje. Maar zal zo wel verdwijnen.
Mensen zijn bezig last minute een beach body te ontwikkelen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja die scheen hier ook toen ik naar buiten liep.
Het is druk vandaag bij de sportschool. Nou ja druk voor 0700.
Dan moeten ze vooral in de keuken zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen zijn bezig last minute een beach body te ontwikkelen.
Sommige mensen komen niet verder dan een beachball body.quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen zijn bezig last minute een beach body te ontwikkelen.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige mensen komen niet verder dan een beachball body.
Rond is ook een vorm!quote:
Zeker, en vaak de makkelijkste, vergt het minste onderhoudquote:
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, en vaak de makkelijkste, vergt het minste onderhoud
Nee, dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Alleen op den duur niet goed voor je
Ik krijg ook weer wat ronde vormen, moet weer meer bewegenquote:
Daar ben je zelf bijquote:Op woensdag 10 juni 2026 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik krijg ook weer wat ronde vormen, moet weer meer bewegen
Jaquote:
Of minder etenquote:Op woensdag 10 juni 2026 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ronde vormenquote:Op woensdag 10 juni 2026 07:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
dood ga je toch welquote:Op woensdag 10 juni 2026 07:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja
Alleen op den duur niet goed voor je
ohjee, geskimd?quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:44 schreef bitterbal het volgende:
Weet niet hoe maar heb drie betalingen op mijn cc die ik niet heb gedaan van 150 euro in totaal
Kaart blokkeren. Bedragen terug vragen. Nieuwe kaart aanvragen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:44 schreef bitterbal het volgende:
Weet niet hoe maar heb drie betalingen op mijn cc die ik niet heb gedaan van 150 euro in totaal
En waarom niet?quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 10 juni 2026 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk het? Heb de kaart geblokkeerd en de betaling als frauduleus aangemerkt
quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moeten ze vooral in de keuken zijn.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sommige mensen komen niet verder dan een beachball body.
Ja hčb gelukkig al een reserve kaart maar wel wat vreemd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kaart blokkeren. Bedragen terug vragen. Nieuwe kaart aanvragen.
oefquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus kon net eerst de keuken en woonkamer stofzuigen.
Gebruik je 'm daar in winkels enzo?quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hčb gelukkig al een reserve kaart maar wel wat vreemd.
De dag goed begonnen met wat zuigwerk dus hahaatjesquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus kon net eerst de keuken en woonkamer stofzuigen.
Is het donderdagquote:
In ieder geval minder calorieënquote:
Mja moet zo op kantoor zijnquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg wakker?
Nog maar twee maanden te gaanquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en weer een dag dichter bij ferkansie
Oh, heb ik weer wat gemist?quote:Op woensdag 10 juni 2026 08:17 schreef datismijnmening het volgende:
Uitstekend genoten van de rellen gisteravond
Whyquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik nog 5 weken en dan vakantie. Voor mijn gevoel was het nog een week of 8.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, heb ik weer wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |