Ze wil je vast wel binnen laten als je het lief vraagt.quote:
Die hebben we niet hier. Wel een airfryer.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ieder uur iets uit de frituur
Daarna eendjes voeren in het park? Of de voetbal van de buurkinderen die in je tuin is beland lek steken?quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de asielzoekers.Ik ga meteen een AZC in de fik steken. Dat zal ze leren!
Mijn cc was gescammed. Gisteren heeft iemand bij een Canadese schoenen winkel gekocht voor 150 euro.quote:
Ik heb verschillende soorten kaas en Jamon Ibericoquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn cc was gescammed. Gisteren heeft iemand bij een Canadese schoenen winkel gekocht voor 150 euro.
Het zit je momenteel ook niet echt mee he?quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn cc was gescammed. Gisteren heeft iemand bij een Canadese schoenen winkel gekocht voor 150 euro.
Ik heb twee stukje huismerk la vache qui rit genomen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb verschillende soorten kaas en Jamon Iberico
Gelijk voor een jaar of ga je het per maand aankijken?quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Danny kan weer blij zijn. Ik ben toch maar weer gezwicht om een abonnement te nemen.
Wel gelijk voor een jaar gedaan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb twee stukje huismerk la vache qui rit genomen.
[..]
Gelijk voor een jaar of ga je het per maand aankijken?
Ziet er sowieso niet uit als dat het de bedoeling is dat je daar fietst.quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoef je geen haakse bocht te maken met de fiets
dapper hoor, tien maanden voor niks betalenquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel gelijk voor een jaar gedaan.
vind ik wel..quote:Op woensdag 10 juni 2026 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er sowieso niet uit als dat het de bedoeling is dat je daar fietst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |