Ze waren okay. Relatief.quote:
Daar ligt 'ie al bijna 20 jaar. Camo kit en camera's dit dat alles. It's a thing.quote:
Zag in het noorden heul erg veel flitsen, terwijl het hier gewoon een sterrenhemel was, zag er best raar uitquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:39 schreef Haags het volgende:
@:nattekat Den Haag kreeg eind avond/begin nacht echt de VOLLE laag
*rub rubquote:
Lekker gewerkt @EttovanBelgiequote:Jongen met fatbike zwaargewond gevonden op straat in Helmond
Het slachtoffer had een jas aan gevuld met veren. Het wegdek ligt dinsdagavond bezaaid met veren. De politie doet onderzoek.
https://www.omroepbrabant(...)op-straat-in-helmond
Ohhh... dat mag je niet meer zeggen!quote:
Ik lag eigenlijk diep in coma, tot mijn dochter ineens naast me lag in bed. Die was wel aardig bang voor die harde knallen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 08:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik was aan het wandelen terwijl dat eraan kwam
[ afbeelding ]
Vroeger dan niet?quote:Op woensdag 10 juni 2026 09:34 schreef LTVDK het volgende:
Zo te zien komen de buien vandaag wat vroeger
Ja hier is gisteren ook weinig gevallen, maar voor de rest van het land danquote:
Ik luister nu. Suzanne Vega, tevens mijn eerstvolgende concert, zag bij het afrekenen gisteren dat ik met mijn vriendenloterijkaart korting kreeg. 50 %quote:Op woensdag 10 juni 2026 09:35 schreef Ama het volgende:
Turbo van New Kids met Paul Elstak staat aan.
Ken ik niet.quote:Op woensdag 10 juni 2026 09:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik luister nu. Suzanne Vega, tevens mijn eerstvolgende concert, zag bij het afrekenen gisteren dat ik met mijn vriendenloterijkaart korting kreeg. 50 %![]()
die melding had ik bij eerdere aanschaffen gemist, maar soit.
Luka en Tom's dinner zijn best bekend, maar het is rustige muziek, totaal geen hardrock of metalquote:
quote:
quote:De VriendenLoterij is een Nederlandse loterij. De loterij steunt goede doelen, clubs en verenigingen die zich richten op gezondheid en welzijn van mensen.
De VriendenLoterij is op initiatief van Humanitas in 1989 opgericht en is onderdeel van de Holding Nationale Goede Doelen Loterijen N.V. De Goede Doelen Loterijen bestaan uit de Nationale Postcode Loterij, de VriendenLoterij (tot 2011 Sponsor Bingo Loterij) en de BankGiro Loterij. In de vergunning van de Kansspelautoriteit is vastgelegd dat minimaal 40% uit de inkomsten van de lotverkoop is bestemd voor organisaties die werkzaam zijn op het gebied van welzijn en gezondheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |