SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Bij Nederland?quote:
muroa, polynesi... ja daar bij de wadden.quote:
Hier wilde de boom autoknuffelen ipv de auto boomknuffelenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel een Final Destination moment
[..]
Die blur is wel verdacht.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doe maar niet, wordt zo'n bende.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:00 schreef essnhills het volgende:
It's raining food
Hallelujah
It's raining food
Nou als het opeens een plotse wolkbreuk met harde valwinden is dan zie je niet zoveel meer. Of misschien pas op het laatst gezien en geremd terwijl je misschien beter gas bij had kunnen gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die blur is wel verdacht.
Overigens ben ik wel benieuwd of dit rijdend is gebeurd. Dan is het ook wel extreem niet opletten geweest dat er een boom langzaam naar beneden kwam
liquid food?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:00 schreef essnhills het volgende:
It's raining food
Hallelujah
It's raining food
Ja, dit gaat de goede kant op want de eendenborst alleen al ruikt heerlijk op de grillquote:
Waarom altijd weer extreem rechts de schuld geven?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van dat extreem rechtse tuig vast weer.
#hoedanquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik twijfel. Tenzij het met een slakkengang ging op die weg, zou je altijd die boom al gezien moeten hebben. Het is nou niet zo dat zo'n grote boom binnen 0,5 seconde op je auto ligt, en hij viel vanaf de richting waar de auto vandaan komt. Plausibel is proberen om sneller te zijn, maar dan heb je ook het ruimtelijk inzicht van een aardappel.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als het opeens een plotse wolkbreuk met harde valwinden is dan zie je niet zoveel meer. Of misschien pas op het laatst gezien en geremd terwijl je misschien beter gas bij had kunnen geven
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uhuh 🙄quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van dat extreem rechtse tuig vast weer.
Texel, maar dan anders.quote:
Als dit een bestelbus is kan Donald Trump net zo goed journalist bij BN De Stem worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
It's...Belfast. Daarnaast; fuck extremisme, fuck rechts extremisme. Als die hun hond uitlaten is poep in de goot al hun schuld.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waarom altijd weer extreem rechts de schuld geven?
Waar zie jij bestelbus staanquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als dit een bestelbus is kan Donald Trump net zo goed journalist bij BN De Stem worden.
Altijd dubbel, soms zelfs driedubbel!quote:
Enkelequote:
Je bent zelf gay!quote:
Ik observeer alleen maar.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Waarom altijd weer extreem rechts de schuld geven?
Je date?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Oh wtf, ze wilden gewoon iemand onthoofden
Ik denk dat dit technisch onmogelijk is.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd dubbel, soms zelfs driedubbel!
Niets voor niets jarenlang naar school geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Best wel goede conclusie dat mensen die rellen extremisten zijn.
Ik heb het toch echt gezien.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dit technisch onmogelijk is.
Nog ontwikkelingen in het datingsleven bij je?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nog ontwikkelingen in het datingsleven bij je?
Dat ook niet.quote:
Meer fapjes machen dan.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dudequote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Oh wtf, ze wilden gewoon iemand onthoofden
Allemaal ongeciviliseerd losgeslagen tuigquote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aan de rand hoor bij mij. Zit wat oude foto's te bekijken. My Goodness.quote:
Er over zul je bedoelenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Aan de rand hoor bij mij. Zit wat oude foto's te bekijken. My Goodness.
Vanmiddag ging je echt te ver, maar dat zal wel aan mij liggenquote:
Denk het.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vanmiddag ging je echt te ver, maar dat zal wel aan mij liggen
Gewoon normaal doen tegen Bos jijquote:
Zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tjonge jonge zit gewoon joints te roken
rellen zonder schade is natuurlijk niet leuk te noemen...quote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat rellen per definitie slecht is.
Eej. Ik ben open kaart ja. Wat jij ervan vindt boeit me niet.quote:
Lolquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat rellen per definitie slecht is.
#werkenbijdenosquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)bestuurder-overleden
Nu nog even 5 kmquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Ikke: pak schoenen voor de volgende 5km
Buienradar: hey hallo, het gaat zo gieten, veel plezier.
Slordig wel, ook dat het kenteken er zo duidelijk op staat trouwensquote:Op dinsdag 9 juni 2026 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)bestuurder-overleden
quote:Classificatie Personenauto
Merk CITROEN
Model C4 SPACETOURER
Als je nou niet had uitgesteld was je nu alweer terug geweest zonder regenquote:
Vragen ze al of je wilt overstappen broer?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Halverwege.
Wolken zijn heel dreigend aan het worden
Koop me cloud!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vragen ze al of je wilt overstappen broer?
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:41 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills @:CherryLips @:ieniminimuis en alle andere Ikea miepjes, vanaf donderdag Summer Salehttps://www.ikea.com/nl/n(...)=MOST_POPULAR&page=3
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog 12 minuten tot de pleurisbui. Ik zit op 32 minuten. De vorige keer deed ik er 44 minuten over.
Godver
Ik zit nog te series 6 nog een keertje restockenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:58 schreef mschol het volgende:
@:ama
https://www.bricklink.com/v3/designer-program/series-8/main.page
nu te koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |