Ja daar dacht ik ook al aan. Maar er staan ook huisdieren tussenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al is het op zich wel een logisch rijtje. Eerst drink je wijn. Dat leidt tot seks en een hele tijd later heb je dan kinderhandjes.
Die springen lekker met natte pootjes van buiten op de bank.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar er staan ook huisdieren tussen
daar krijg je hele rare soorten vanquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook al aan. Maar er staan ook huisdieren tussen
Met je ratten smerig wijf.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Die springen lekker met natte pootjes van buiten op de bank.
Deed me ook een beetje denken aan deze vending machine die ik ooit op een station in Zwitserland tegenkwam. Van rechts naar links laat zich een aardig verhaal vertellen: Wietvloei met aanstekers - condooms - zwangerschapstest - Kinder chocoladequote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al is het op zich wel een logisch rijtje. Eerst drink je wijn. Dat leidt tot seks en een hele tijd later heb je dan kinderhandjes.
En niet eens een zakmes?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deed me ook een beetje denken aan deze vending machine die ik ooit op een station in Zwitserland tegenkwam. Van rechts naar links laat zich een aardig verhaal vertellen: Wietvloei met aanstekers - condooms - zwangerschapstest - Kinder chocolade![]()
[ afbeelding ]
Ja gaat bijna denken dat iemand dat met opzet zo gedaan heeft
Nichtjes met hun plakklauwtjesquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar Dimmy ervaring met kinderhandjes opgedaan heeft eigenlijk. De rest geloof ik wel
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deed me ook een beetje denken aan deze vending machine die ik ooit op een station in Zwitserland tegenkwam. Van rechts naar links laat zich een aardig verhaal vertellen: Wietvloei met aanstekers - condooms - zwangerschapstest - Kinder chocolade![]()
[ afbeelding ]
Ja gaat bijna denken dat iemand dat met opzet zo gedaan heeft
#jesuissmeerpijpquote:
Moet je wel opschieten voor de buien zo weer komenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is eigenlijk best lekker weer. Toch maar eens even een rondje gaan lopen.
Maar ik ben pas om 20:00 thuisquote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten voor de buien zo weer komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |