Mag welquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:17 schreef DrDentz het volgende:
Henk en Ingrid mogen niet meer op vakantie met het vliegtuig,
Mag ookquote:niet meer BBQ'en,
Mag ook gewoonquote:geen vlees meer eten,
Ook dit mag ookquote:en mogen nu ook al niet meer hun straat versieren
De herrie van die flapperende rotzooi ookquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:19 schreef PurifieR het volgende:
Je zal maar als iemand die niets met dat circus heeft in een straat wonen vol van die mallotenDie dan ook vast nog gaan lopen janken als jij geen zin hebt in versieringen aan jouw eigen huis
Je moet je gewoon aanpassen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:19 schreef PurifieR het volgende:
Je zal maar als iemand die niets met dat circus heeft in een straat wonen vol van die mallotenDie dan ook vast nog gaan lopen janken als jij geen zin hebt in versieringen aan jouw eigen huis
Gelukkig moet ik helemaal nietsquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet je gewoon aanpassen.
[ afbeelding ]
Misschien nog wel meest terechte klacht ooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:19 schreef PurifieR het volgende:
Het grappige aan die straat - nee, ik woon er zelf niet - is dat er best veel verschillende nationaliteiten wonen en bijna allemaal gul doneren. Mooi feestje maken ze er daar van. Iedereen is ook welkom tijdens wedstrijden, zelfs van buiten de wijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:19 schreef PurifieR het volgende:
Sja, dat versterkt enkel maar mijn gevoel dat ik heel blij ben daar niet te wonen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Het grappige aan die straat - nee, ik woon er zelf niet - is dat er best veel verschillende nationaliteiten wonen en bijna allemaal gul doneren. Mooi feestje maken ze er daar van. Iedereen is ook welkom tijdens wedstrijden, zelfs van buiten de wijk.
Dat kan ik waarderen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Het grappige aan die straat - nee, ik woon er zelf niet - is dat er best veel verschillende nationaliteiten wonen en bijna allemaal gul doneren. Mooi feestje maken ze er daar van. Iedereen is ook welkom tijdens wedstrijden, zelfs van buiten de wijk.
Ja maar het hele "Dit is zielug voor de bomen!" argument is natuurlijk spijkers op laag water zoeken. Daar kak ik namelijk op: We hebben een hekel aan iets en daar gaan we dan argumenten proberen bij te verzinnen. Echt, rot op hoor. (niet persoonlijk tegen jou)quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat kan ik waarderen.En toch ben ik zeer blij dat ik niet in zo'n straat woon.
Oppassen dat ze geen water over je heen gooien!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik hoop niet dat ik problemen ga krijgen met mijn UI.
Er staat op Gremlins geen fok verbod, dat zal niet zo'n probleem worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oppassen dat ze geen water over je heen gooien!
ONZ is een ander deurtje.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:17 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Henk en Ingrid mogen niet meer op vakantie met het vliegtuig, niet meer BBQ'en, geen vlees meer eten, en mogen nu ook al niet meer hun straat versieren
Dat is ook al verboden, dus voegt weinig toe.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 15:30 schreef DrDentz het volgende:
Het toeterend rondrijden in auto's en slopen van etalages / bushokjes na winst of verlies van het Marokkaans elftal is ook niet bevorderend voor het klimaat, maar daar hoor je de Linkse Boomknuffelaars van deze wereld niet over.
Ik heb weinig met het spelletje, het is voor mezelf al snel als het bekijken van opdrogende verf. Maar het gebeuren eromheen, inclusief versiering, heeft wel wat gezelligs.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
Als voetbalhater lijkt het me vreseluk om in een dergelijke wijk te moeten wonen, derhalve eens met PvdD.
Het gaat juist compleet dramatisch met de hoeveelheden insecten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:04 schreef Gia het volgende:
Het gaat totaal niet om de bomen, maar om de insecten die op en in de bast leven. Die bomen overleven dit heus wel die paar weken. En die insecten zijn er genoeg, die komen wel weer terug.
Wat een overdreven gezeik weer.
Ik houd ook niet van voetbal, maar ook niet van de PvdD of beter Partij voor de Bomenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
Als voetbalhater lijkt het me vreseluk om in een dergelijke wijk te moeten wonen, derhalve eens met PvdD.
Na een gemiddelde fietstochtje denk ik daar toch anders over.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het gaat juist compleet dramatisch met de hoeveelheden insecten.
Dat sowieso, maar een paar ingepakte bomen gaan het verschil niet maken. Laat ze zich dan maar druk maken om dat gesproei op landbouwgrond bij de PvdD.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/wonen/(...)grotere-gevolgen-danquote:Op woensdag 10 juni 2026 13:04 schreef Gia het volgende:
Het gaat totaal niet om de bomen, maar om de insecten die op en in de bast leven. Die bomen overleven dit heus wel die paar weken. En die insecten zijn er genoeg, die komen wel weer terug.
Wat een overdreven gezeik weer.
Komt allemaal door die vlaggetjes zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/wonen/(...)grotere-gevolgen-dan
Gaat lekker met de insectenpopulatie Gia.
Daar heeft een rijtje bomen ook wel invloed op! Heb zelf pas 2 knoeperds van bomen laten rooien. Jammer voor de beestjes. Heb een heerlijke wilde tuin, waar het barst van het leven. Ga ik me niet druk maken over insectjes op de bast van een ingepakte boom.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/wonen/(...)grotere-gevolgen-dan
Gaat lekker met de insectenpopulatie Gia.
Zag van de week een expert op tv voorbij komen en die gaf aan dat het zeil eerder positief is voor de insecten dan negatief. Zolang het maar niet strak om heen zit, en dat was niet het geval.quote:Op woensdag 10 juni 2026 13:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |