Ja die was nog zieker qua oddquote:Op maandag 15 juni 2026 01:00 schreef Solotovski het volgende:
Gaf maatje vanavond tip van dijk scoort als eerst
En niet luisteren he en dan miemiemie
X17 ja terwijl het best logisch wasquote:
Eens, maar vanavond liep het goed.quote:Op maandag 15 juni 2026 01:01 schreef Solotovski het volgende:
Ik gok niet op wk wedstrijden
Gaat toch altijd fout
Onze theorie was idd Nederland gaat niet kunnen scoren door veldspel dus gaat de goal via een corner of vrije trap komen.quote:Op maandag 15 juni 2026 01:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
X17 ja terwijl het best logisch was
Zie, zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op maandag 15 juni 2026 01:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Onze theorie was idd Nederland gaat niet kunnen scoren door veldspel dus gaat de goal via een corner of vrije trap komen.
Het lijkt er wel op ja. En niet alleen qua shirt.quote:Op maandag 15 juni 2026 01:04 schreef 100Spokes het volgende:
Heb ik nou een whisky te veel op of is oranje nog steeds aan het spelen?
Dat is Ierland, kijk maar naar hun vlag.quote:Op maandag 15 juni 2026 01:04 schreef 100Spokes het volgende:
Heb ik nou een whisky te veel op of is oranje nog steeds aan het spelen?
Diddyquote:
Nee, volgens mij alleen andersom (dus corner onterecht toegekend mogen ze wijzigen).quote:Op maandag 15 juni 2026 01:21 schreef 3rr0r het volgende:
VAR ziet niet dat het een corner was?? Dat mag nu toch
Ohquote:Op maandag 15 juni 2026 01:22 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, volgens mij alleen andersom (dus corner onterecht toegekend mogen ze wijzigen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |