Dat Geertruida je zevende backup achterin is vind ik weinig uitmaken. Dat is echt niet hét probleem.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:49 schreef matspontius het volgende:
Geertruida 🤣🤣🤣 Zie hier de staat van het Ned elftal 👋
Nee, maar nadat Slot hem naar Liverpool wilde halen hebben ze daar toch ingegrepen.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:54 schreef ISVV het volgende:
Even een serieuze vraag: is Geertruida echt zo slecht?
Ik snap dat Timber veel beter is, maar ben eerstgenoemde een beetje uit het oog verloren nadat ie naar Leipzig vertrok.
Carles Puyol vindt dit een leuke opmerkingquote:Op maandag 8 juni 2026 19:58 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Goed nieuws. Jurrien is namelijk veel te klein om een goede cv te kunnen zijn.
Ene Cannavaro is 1,76quote:Op maandag 8 juni 2026 19:58 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Goed nieuws. Jurrien is namelijk veel te klein om een goede cv te kunnen zijn.
Dat was 20 jaar geleden. Voetbal is geëvolueerd sindsdien. Geen topland of topclub die tegenwoordig een kabouter op de cv positie zet. En dat is niet zomaar maar Nederland loopt altijd achter.quote:
Ah, dus jij hebt er ook geen vertrouwen in 🤓quote:Op maandag 8 juni 2026 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Geertruida je zevende backup achterin is vind ik weinig uitmaken. Dat is echt niet hét probleem.
Met betonvoetbal kun je een eind komen. Maar mooi voetbal ga ik niet vanuit.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah, dus jij hebt er ook geen vertrouwen in 🤓
Van horen zeggen is dat 20 jaar geleden dus dat telt allemaal niet meer. EvoLuTIequote:Op maandag 8 juni 2026 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met de nadruk op ene . F. de Boer was trouwens ook niet de grootste.
Op zich kan hij best wel wat met een bal, jammer dat ie dan weer niet kan verdedigen. Niet onbelangrijk voor een verdediger.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:14 schreef Caland het volgende:
Dat is wel een fikse aderlating, daar gaat je voetbal van achteruit. Nu moeten we het doen met ren je rot en kan niks met een bal Van Hecke
Hij heeft al Lutser Geertruida opgeroepen, dus je theorie valt in het water.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 00:04 schreef Jdood het volgende:
Wedde dat die koeman zo arrogant us om geen vervanger op te roepen ,en vandaag was de scheids de schuldige. snappen mensen niet dat ze onder 2 periodes koeman 2'5 wedstrijd goed hebben gespeeld. Het ergste is nog dat mensen zegge dat het op ek goed was hahah 3e worden was hun geluk met tegenstanders eerste serieuze tegenstanders en einde verhaal !!!
die stond al op de reserve lijst waarom weet niemand nee Wieger rechtsback alle theorieën van koeman vallen in het waterquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft al Lutser Geertruida opgeroepen, dus je theorie valt in het water.
Dat zou inderdaad logisch zijn om een wingback op te roepen als er een CV wegvalt.quote:
Wanneer heeft Timber CV gespeeld i.p.v. rechtsback?quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad logisch zijn om een wingback op te roepen als er een CV wegvalt.
Timber speelt doorgaans als CV naast Van Dijk.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Wanneer heeft Timber CV gespeeld i.p.v. rechtsback?
Geertruida, Timber... allebei rechtsbacks dacht ik. Maar zie dat Timber inderdaad vaak rechts naast Virgil heeft gestaan bij een 5-3-2 opstelling. Geertruida kan ook iets meer op die positie uit de voeten.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Timber speelt doorgaans als CV naast Van Dijk.
Geertruida is meer een inschuivende centrale verdediger, Timber speelt in Engeland inderdaad louter als rechtsback (en soms linksback), waar hij verdedigend meer thuishoort. Probleem is alleen dat zijn voorzet zo slecht is, waardoor hij als back aanvallend niet brengt wat Dumfries wel kan.quote:Op woensdag 10 juni 2026 23:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Geertruida, Timber... allebei rechtsbacks dacht ik. Maar zie dat Timber inderdaad vaak rechts naast Virgil heeft gestaan bij een 5-3-2 opstelling. Geertruida kan ook iets meer op die positie uit de voeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |