Dat Geertruida je zevende backup achterin is vind ik weinig uitmaken. Dat is echt niet hét probleem.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:49 schreef matspontius het volgende:
Geertruida 🤣🤣🤣 Zie hier de staat van het Ned elftal 👋
Nee, maar nadat Slot hem naar Liverpool wilde halen hebben ze daar toch ingegrepen.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:54 schreef ISVV het volgende:
Even een serieuze vraag: is Geertruida echt zo slecht?
Ik snap dat Timber veel beter is, maar ben eerstgenoemde een beetje uit het oog verloren nadat ie naar Leipzig vertrok.
Carles Puyol vindt dit een leuke opmerkingquote:Op maandag 8 juni 2026 19:58 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Goed nieuws. Jurrien is namelijk veel te klein om een goede cv te kunnen zijn.
Ene Cannavaro is 1,76quote:Op maandag 8 juni 2026 19:58 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Goed nieuws. Jurrien is namelijk veel te klein om een goede cv te kunnen zijn.
Dat was 20 jaar geleden. Voetbal is geëvolueerd sindsdien. Geen topland of topclub die tegenwoordig een kabouter op de cv positie zet. En dat is niet zomaar maar Nederland loopt altijd achter.quote:
Ah, dus jij hebt er ook geen vertrouwen in 🤓quote:Op maandag 8 juni 2026 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Geertruida je zevende backup achterin is vind ik weinig uitmaken. Dat is echt niet hét probleem.
Met betonvoetbal kun je een eind komen. Maar mooi voetbal ga ik niet vanuit.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:31 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ah, dus jij hebt er ook geen vertrouwen in 🤓
Van horen zeggen is dat 20 jaar geleden dus dat telt allemaal niet meer. EvoLuTIequote:Op maandag 8 juni 2026 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met de nadruk op ene . F. de Boer was trouwens ook niet de grootste.
Op zich kan hij best wel wat met een bal, jammer dat ie dan weer niet kan verdedigen. Niet onbelangrijk voor een verdediger.quote:Op maandag 8 juni 2026 21:14 schreef Caland het volgende:
Dat is wel een fikse aderlating, daar gaat je voetbal van achteruit. Nu moeten we het doen met ren je rot en kan niks met een bal Van Hecke
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |