Mwoah die dubbele muur defensie is wel bruutquote:Op zondag 14 juni 2026 08:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Pijnlijk, Australië kan er weinig van en toch kansloos eraf.
Over 2 jaar ga ik niet meer naar de affiches kijken en dan een verwachting invullen. Maar ik ga er gewoon een dobbelsteen bij pakken en die rol ik voor de doelpunten van beide teams.quote:Op zondag 14 juni 2026 08:45 schreef TLC het volgende:
Goede tip voor pooltjes, toto's e.d. : als voorspellingen logisch lijken kloppen ze meestal nooit
Tip: Kijk niet hoe goed teams zijn, kijk naar hun resultaten op eindtournooienquote:Op zondag 14 juni 2026 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Over 2 jaar ga ik niet meer naar de affiches kijken en dan een verwachting invullen. Maar ik ga er gewoon een dobbelsteen bij pakken en die rol ik voor de doelpunten van beide teams.
Hoeveelste sta je?quote:Op zondag 14 juni 2026 09:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tip: Kijk niet hoe goed teams zijn, kijk naar hun resultaten op eindtournooien
Voorbeeld: Engeland altijd drama, Duitsland altijd goed
quote:Op zondag 14 juni 2026 09:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tip: Kijk niet hoe goed teams zijn, kijk naar hun resultaten op eindtournooien
Voorbeeld: Engeland altijd drama, Duitsland altijd goed
Nah die gaan er met 6-1 genadeloos vanaf vrees ik.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
0-1 Curaçao vanavond.
Zou dan toch mooi Duitsland's derde gewonnen WK-wedstrijd zijn sinds de wereldtitel twaalf jaar geleden, dat zijn er dan net zo veel als nederlagen sinds die titelquote:Op zondag 14 juni 2026 09:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nah die gaan er met 6-1 genadeloos vanaf vrees ik.
Om de titel te pakken hoef je niet zo een goede pool te draaien, Italie en Nederland zijn volgens mij mooie voorbeeldenquote:Op zondag 14 juni 2026 09:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou dan toch mooi Duitsland's derde gewonnen WK-wedstrijd zijn sinds de wereldtitel twaalf jaar geleden, dat zijn er dan net zo veel als nederlagen sinds die titel
Nachtrust. Die wedstrijd werd pas vanmorgen gespeeld.quote:Op zondag 14 juni 2026 09:38 schreef Momo het volgende:
Veel Nederlanders bedanken Australië voor hun nachtrust
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |