En dan gaan ze hun eigen auto's in de fik steken.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Omdat boze witte mannen ook recht hebben op terrorisme.
Mannen die met elkaar gaan knokken, okee. Dat is 'normaal'.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:32 schreef Gibson88 het volgende:
Zoals de kermis zijn eigen soort aantrekt heeft voetbal dat ook. Dit wil nog wel eens hand in hand gaan heb ik zo het idee.
Ik heb geen weer van die zaken, ik heb niks met voetbal en of de kermis. Maar kermisrellen en voetbalrellen schromen allebei niks van wat je hierboven hebt opgesomd.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mannen die met elkaar gaan knokken, okee. Dat is 'normaal'.
Maar mannen die hun eigen of andermans auto in de fik steken?
Treinen, bussen of trams compleet slopen?
Winkels plunderen?
Mannen die hun eigen auto in de fik steken lijkt me gekquote:Op maandag 8 juni 2026 19:45 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mannen die met elkaar gaan knokken, okee. Dat is 'normaal'.
Maar mannen die hun eigen of andermans auto in de fik steken?
Treinen, bussen of trams compleet slopen?
Winkels plunderen?
Tuurlijk doen ze dat niet. Ze steken slechts de auto's van de buren in de fik.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mannen die hun eigen auto in de fik steken lijkt me gek
Wel opmerkelijk dat dit vaak gebeurt nadat marokko heeft gespeeldquote:Op maandag 8 juni 2026 19:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk doen ze dat niet. Ze steken slechts de auto's van de buren in de fik.
Kortom, mijn punt is dat heel veel 'fatsoenlijke' Nederlanders zich ook schuldig maken aan dit soort hooligangedrag.
Ja dat punt snap ik das ook een beetje een malle sport maar je zegt nu meerdere malen dat ze hun eigen karren staan af te fakkelen en dat lijkt me niet een standaard dingetje hoorquote:Op maandag 8 juni 2026 19:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk doen ze dat niet. Ze steken slechts de auto's van de buren in de fik.
Kortom, mijn punt is dat heel veel 'fatsoenlijke' Nederlanders zich ook schuldig maken aan dit soort hooligangedrag.
Wie telt in hemelsnaam Mexico als zijn aartsvijand?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mijn club is gedegradeerd en het WK is in het land dat mijn grootste aartsvijand is. Ik heb het ook wel even gehad met voetbal.
Ja nou, als jij het allemaal zo letterlijk gaat opnemen....quote:Op maandag 8 juni 2026 20:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja dat punt snap ik das ook een beetje een malle sport maar je zegt nu meerdere malen dat ze hun eigen karren staan af te fakkelen en dat lijkt me niet een standaard dingetje hoor
Klinkt wel eigenaardig toch?quote:Op maandag 8 juni 2026 20:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja nou, als jij het allemaal zo letterlijk gaat opnemen....
Amerika. Trump dus.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:41 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Wie telt in hemelsnaam Mexico als zijn aartsvijand?
Waarschijnlijk niemand.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:41 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Wie telt in hemelsnaam Mexico als zijn aartsvijand?
Zou best kunnen. Zoveel verstand van voetbal heb ik dus niet.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:06 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk dat dit vaak gebeurt nadat marokko heeft gespeeld
Den Filip, Kurt en Stefaan zijn weer eens op stap..quote:Op maandag 8 juni 2026 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
In Brussel slaan ze nu live alles kort en klein. De enige blanken daar zijn agenten en reporters …
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |