Thank you !quote:Op maandag 8 juni 2026 15:45 schreef Flory- het volgende:
[ afbeelding ] Gefeliciteerd @:datismijnmening [ afbeelding ]
En dan wachten op de dood?quote:Op maandag 8 juni 2026 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
Thuis.
Ga maar vast in mijn bed liggen ofzo.
1010quote:Op maandag 8 juni 2026 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even een stukje gelopen. 8378 stapjes alvast.
Nee je bent jarig, dan moet je lekker schrans afhaalvoer gaan halenquote:Op maandag 8 juni 2026 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
Thuis.
Er komt hier tegenover een nieuwe eettent, alsof die hier nog geen in de buurt zat....quote:Op maandag 8 juni 2026 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent jarig, dan moet je lekker schrans afhaalvoer gaan halen
Laten brengen natuurlijk hequote:Op maandag 8 juni 2026 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan wat ze hebben qua voerquote:Op maandag 8 juni 2026 17:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er komt hier tegenover een nieuwe eettent, alsof die hier nog geen in de buurt zat....
Ohja, ze zit in de grote stad, daar kan dat allemaalquote:
quote:
Weet ik nog niet, maar de naam klinkt Arabisch of Turksquote:
soberzo, de Prinses van Oranje.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, ze zit in de grote stad, daar kan dat allemaal
Ik heb liever gewoon een tbone ofzo danquote:Op maandag 8 juni 2026 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker origineel een dönertent die ook pizza heeft zekerquote:Op maandag 8 juni 2026 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ze zullen vast wel een prijslijst in de bus doen tegen de tijd dat ze open gaan. Het was hiervoor geen horeca onderneming, dus zal er wel wat veranderen aan de inrichting
Dan laat je je personeel dat voor je makenquote:Op maandag 8 juni 2026 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon een tbone ofzo dan
Wij komen zo voor je feestje.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
Thuis.
Die zit een paar deuren verder ook al 1. Dus ik hoop eigenlijk op iets anders....quote:Op maandag 8 juni 2026 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker origineel een dönertent die ook pizza heeft zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |