Je bent gewoon oud.quote:Op maandag 8 juni 2026 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op Pinkpop gezien, ooit. Jezus wat was dat geluid hard.
Ze kwamen mij wat ongeintresseerd over. iets te plichtmatig. Maar ik ben wel blij dat ik ze gezien hebquote:Op maandag 8 juni 2026 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van metal, maar Metallica live lijkt me wel epic.
After Foreverquote:Op maandag 8 juni 2026 14:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Concert was in 2002, After Forever met Floor Janssen, jaren voor ze echt nationaal bekend werd.
In 1999 wel drie daags festival Dynamo open air bezocht, waar Metallica de afsluiter was.
Oh dacht dat het vandaag wel zou meevallen en vooral grijze bende was, maar gaat weer flink regenen zo te zien jaquote:Op maandag 8 juni 2026 15:19 schreef dud0r het volgende:
Godnondeju, ik denk ga vanavond nog even lekker buiten trainen.
Zegt iemand dat het boemviesweer wordt. Zo buienradar open gegooid.
Mokerveel regen jonguh rond 18.30. Dan is alles nat en glad en blegh.
Kut, ik heb me nog geen uur geleden aangemeld voor mijn eerste zwemtraining van het buiten seizoenquote:Op maandag 8 juni 2026 15:19 schreef dud0r het volgende:
Godnondeju, ik denk ga vanavond nog even lekker buiten trainen.
Zegt iemand dat het boemviesweer wordt. Zo buienradar open gegooid.
Mokerveel regen jonguh rond 18.30. Dan is alles nat en glad en blegh.
Dan maakt regen toch niet uit.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kut, ik heb me nog geen uur geleden aangemeld voor mijn eerste zwemtraining van het buiten seizoen
quote:Op maandag 8 juni 2026 15:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kut, ik heb me nog geen uur geleden aangemeld voor mijn eerste zwemtraining van het buiten seizoen
ditquote:Op maandag 8 juni 2026 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maakt regen toch niet uit.
quote:Op maandag 8 juni 2026 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is het een droge training.
Dat zou je denken...quote:Op maandag 8 juni 2026 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maakt regen toch niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |