abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220982586
Ik kijk vrijwel geen reguliere tv meer, en ik ben de afgelopen jaren best stevig afgehaakt wat voetbal betreft, bij interlandvoetbal gebeurde dat eigenlijk al eerder, dus ik lees ook niet zo veel meer over voetbal.

Ik merk niks van enige vorm van oranjekoorts, ook niet in de media die ik consumeer. Dus nu vraag ik me af: Is de koorts daadwerkelijk wat laag (vooralsnog), of is het gewoon de bubble waarin ik zit en is de koorts zoals altijd?

Wedstrijden op onmogelijke kuttijden ook, dat zal niet helpen.
-nee-
pi_220982596
Er is naar mijn mening geen koorts. Naar in de aanloop naar de start en zeker als Nederland in de knock-out komt stijgt de temperatuur denk ik wel snel naar verhoging en wellicht koorts
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 22:24:26 #3
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220982601
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:21 schreef Marsenal het volgende:
Ik kijk vrijwel geen reguliere tv meer, en ik ben de afgelopen jaren best stevig afgehaakt wat voetbal betreft, bij interlandvoetbal gebeurde dat eigenlijk al eerder, dus ik lees ook niet zo veel meer over voetbal.

Ik merk niks van enige vorm van oranjekoorts, ook niet in de media die ik consumeer. Dus nu vraag ik me af: Is de koorts daadwerkelijk wat laag (vooralsnog), of is het gewoon de bubble waarin ik zit en is de koorts zoals altijd?

Wedstrijden op onmogelijke kuttijden ook, dat zal niet helpen.
Ja
What can change the nature of a man?
  zondag 7 juni 2026 @ 22:26:06 #4
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220982612
Je hoort er altijd pas wat van na de poulefase, want dan denkt men werkelijk dat ze kunnen winnen.
Wat natuurlijk nooit zo is. En al zouden ze winnen, wat dan nog? Wat levert ons dat dan op, behalve 'de eer'?
pindazakje
  zondag 7 juni 2026 @ 22:28:37 #5
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220982632
Nee nog niet, komt vast nog wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_220982657
quote:
16s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:28 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee nog niet, komt vast nog wel.
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd of het echt komt. In verband met de niet gunstige tijdstippen nl tijd dat er gespeeld wordt
  zondag 7 juni 2026 @ 22:51:47 #7
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220982865
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:31 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd of het echt komt. In verband met de niet gunstige tijdstippen nl tijd dat er gespeeld wordt
ja dat is wel jammer
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 7 juni 2026 @ 22:56:19 #8
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220982891
Ik heb volgens mij vrijwel geen decoraties gezien als vlaggetjes en spandoeken eigenlijk in de straten, WK begint donderdag al.
Ben benieuwd hoeveel Nederlanders de wedstrijden gaan kijken die na 22 uur beginnen. Misschien wel in de knock out fase, als we daar komen.
pi_220982898
Nee. Het nieuws loopt er niet van over.. en ik ook niet! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220982917
Nee.
We hebben een kut selectie. Het WK is in een kutland en ze spelen op kut tijden.
blablablabla
pi_220982935
Volgende week Nederland tegen Japan, de wedstrijd zal vast vies tegenvallen maar ik heb er zin in :B w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 7 juni 2026 @ 23:26:55 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220983035
Is eigenlijk zelden zo, komt in het toernooi wel; of niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220983043
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Je hoort er altijd pas wat van na de poulefase, want dan denkt men werkelijk dat ze kunnen winnen.
Wat natuurlijk nooit zo is. En al zouden ze winnen, wat dan nog? Wat levert ons dat dan op, behalve 'de eer'?
Dan mogen wij het volgende WK organiseren, dat is goed voor de economie
pi_220983054
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:29 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Dan mogen wij het volgende WK organiseren, dat is goed voor de economie
Nee, want co2, stikstof, extreem links, oh nee .. extreem rechts, appjes, poetin, stroomuitval, etc. etc.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220983079
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Je hoort er altijd pas wat van na de poulefase, want dan denkt men werkelijk dat ze kunnen winnen.
Wat natuurlijk nooit zo is. En al zouden ze winnen, wat dan nog? Wat levert ons dat dan op, behalve 'de eer'?
Zelfde als zeggen: wat levert het op als je de loterij wint, behalve een paar miljoen?
Vakman pur sang
  maandag 8 juni 2026 @ 05:59:19 #17
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220983357
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zelfde als zeggen: wat levert het op als je de loterij wint, behalve een paar miljoen?
Nou een paar miljoen zou ik superblij mee zijn en zou grote impact op mijn leven hebben.
Dat Nederland het WK wint boeit me geen fuck en gaat mijn leven ook totaal niks veranderen.
pindazakje
pi_220984729
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 23:01 schreef Elan het volgende:
Nee.
We hebben een kut selectie. Het WK is in een kutland en ze spelen op kut tijden.
Iedereen lijkt te vergeten dat het WK in drie landen wordt gespeeld...
De koorts is wel wat mager dit keer, weinig voorbereiding, versieringen in wijken, weet niet hoe het komt. Hier in de wijk, vooral omdat er weinig samen gekeken zal gaan worden vanwege de tijdstippen.
I want to believe...
pi_220984793
Vanavond om 20.45 de opwarmer tegen Oezbekistan, misschien dat dit de thermometer wakker schudt.
-nee-
pi_220993612
Lijkt wel minder te zijn dan voorheen.
pi_220993675
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 12:25 schreef Halcon het volgende:
Lijkt wel minder te zijn dan voorheen.
Gisteravond was alsof we allemaal 1000mg ibuprofen voor het slapen gaan innamen.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')