Jaquote:Op zondag 7 juni 2026 22:21 schreef Marsenal het volgende:
Ik kijk vrijwel geen reguliere tv meer, en ik ben de afgelopen jaren best stevig afgehaakt wat voetbal betreft, bij interlandvoetbal gebeurde dat eigenlijk al eerder, dus ik lees ook niet zo veel meer over voetbal.
Ik merk niks van enige vorm van oranjekoorts, ook niet in de media die ik consumeer. Dus nu vraag ik me af: Is de koorts daadwerkelijk wat laag (vooralsnog), of is het gewoon de bubble waarin ik zit en is de koorts zoals altijd?
Wedstrijden op onmogelijke kuttijden ook, dat zal niet helpen.
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd of het echt komt. In verband met de niet gunstige tijdstippen nl tijd dat er gespeeld wordtquote:
ja dat is wel jammerquote:Op zondag 7 juni 2026 22:31 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ben eerlijk gezegd wel benieuwd of het echt komt. In verband met de niet gunstige tijdstippen nl tijd dat er gespeeld wordt
Dan mogen wij het volgende WK organiseren, dat is goed voor de economiequote:Op zondag 7 juni 2026 22:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Je hoort er altijd pas wat van na de poulefase, want dan denkt men werkelijk dat ze kunnen winnen.
Wat natuurlijk nooit zo is. En al zouden ze winnen, wat dan nog? Wat levert ons dat dan op, behalve 'de eer'?
Nee, want co2, stikstof, extreem links, oh nee .. extreem rechts, appjes, poetin, stroomuitval, etc. etc.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan mogen wij het volgende WK organiseren, dat is goed voor de economie
Zelfde als zeggen: wat levert het op als je de loterij wint, behalve een paar miljoen?quote:Op zondag 7 juni 2026 22:26 schreef Hyaenidae het volgende:
Je hoort er altijd pas wat van na de poulefase, want dan denkt men werkelijk dat ze kunnen winnen.
Wat natuurlijk nooit zo is. En al zouden ze winnen, wat dan nog? Wat levert ons dat dan op, behalve 'de eer'?
Nou een paar miljoen zou ik superblij mee zijn en zou grote impact op mijn leven hebben.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zelfde als zeggen: wat levert het op als je de loterij wint, behalve een paar miljoen?
Iedereen lijkt te vergeten dat het WK in drie landen wordt gespeeld...quote:Op zondag 7 juni 2026 23:01 schreef Elan het volgende:
Nee.
We hebben een kut selectie. Het WK is in een kutland en ze spelen op kut tijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |