Ik hooo dat Karma je zal terug pakken na deze uitspraakquote:
Hopelijk ja, er zijn belangrijker dingen in het leven dan voetbalquote:Op zondag 7 juni 2026 22:24 schreef -XOR- het volgende:
Ai, dat is sneu en ook meteen einde carriere.
De meeste voetballers vinden voetballen daadwerkelijk leuk.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:37 schreef Halcon het volgende:
Dan hadden de Italianen toch gelijk om hem niet met dat kastje te laten voetballen.Het beste nu maar stoppen. Toch al 36, gedegradeerd, geen WK... wat heb je nog te winnen met je loopbaan behalve wat centen (waar hij er vast toch al genoeg van heeft)...
Dus als je vrouwen leuk vindt moet je ze ook maar gewoon doen?quote:Op maandag 8 juni 2026 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
De meeste voetballers vinden voetballen daadwerkelijk leuk.
Dat is wel een beetje de bedoeling, ja.quote:Op maandag 8 juni 2026 10:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dus als je vrouwen leuk vindt moet je ze ook maar gewoon doen?
Zou ik in jouw geval gewoon doen scheelt een hoop domme posts op fok.quote:Op maandag 8 juni 2026 10:29 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dus als je vrouwen leuk vindt moet je ze ook maar gewoon doen?
Ook in Denemarken heb je vast wel wat amateurliga's waar ie nog kan afbouwen.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dan weer niet weten waarom je met zoveel geld in het meest saaie land ter wereld zou willen wonen of afbouwen.quote:Op maandag 8 juni 2026 10:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook in Denemarken heb je vast wel wat amateurliga's waar ie nog kan afbouwen.
Als je twee keer in elkaar bent gezakt op het veld, zal de lol er toch wel vanaf zijn?quote:Op maandag 8 juni 2026 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou als bond het risico niet meer nemen in ieder geval. Mooi afscheidsduel en klaar.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:16 schreef golfer het volgende:
De eerste berichten over de zondagavond onwel geworden Christian Eriksen zijn positief. De 34-jarige voetballer zakte in elkaar tijdens een oefeninterland van Denemarken tegen Oekraïne, maar maakt het naar omstandigheden goed.
"Het gaat goed met hem nu", vertelde teamdokter Morten Boesen maandagochtend aan het Deense TV 2. "De verwachting is dat hij snel naar huis mag."
"Het lijkt erop dat de pacemaker heeft gedaan wat het moet doen", zei Boesen zondagavond al. "Christian was snel weer bij bewustzijn. Hij wilde zelf van het veld lopen, dat was al een goed teken."
Deense media stelden zondagavond al snel de vraag of Eriksen zijn laatste profwedstrijd heeft gespeeld. "Dat moet hij zelf beantwoorden", reageerde Peter Møller, voetbaldirecteur bij de Deense bond en voormalig international. "Ik weet het niet. Het is volkomen terecht om dat te vragen, maar het is aan Christian om te beslissen wat hij wil."
Bovendien is 34 een prima leeftijd om afscheid te nemen. Moet zijn familie dit ook niet meer aan willen doen.quote:Op maandag 8 juni 2026 12:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je twee keer in elkaar bent gezakt op het veld, zal de lol er toch wel vanaf zijn?
Nog een paar jaar zijn zakken gevuld na zijn eerste ineenstorting. Nu een weekje zich slecht voelen en weer de miljoenen tellen.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:49 schreef De_Pel het volgende:
Triest. Hopelijk is hij nu wel zo snugger om te stoppen.
Het is onzin om mensen met een icd uit te sluiten van profvoetbal. De icd zelf zegt namelijk helemaal niets over welke ritmestoornis het bijvoorbeeld gaat.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:37 schreef Halcon het volgende:
Dan hadden de Italianen toch gelijk om hem niet met dat kastje te laten voetballen.Het beste nu maar stoppen. Toch al 36, gedegradeerd, geen WK... wat heb je nog te winnen met je loopbaan behalve wat centen (waar hij er vast toch al genoeg van heeft)...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |