Boogaard en Rottgering allebei in het schema. Interessant te zien hoe ze het doen.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:42 schreef TjjWester het volgende:
Wie is de Nederlandse hoop? Ik weet dat we minimaal 1 Nederlander in de tweede ronde krijgen maar beide zijn niet geweldig.
Rottgering hoeven we niks van te verwachten. Die is over een uur klaar.quote:Op maandag 8 juni 2026 13:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Boogaard en Rottgering allebei in het schema. Interessant te zien hoe ze het doen.
Set en break achter, laatste games niet best.quote:Op maandag 8 juni 2026 13:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Rottgering hoeven we niks van te verwachten. Die is over een uur klaar.
Break hersteld inmiddels, ik val er net in. Hij heeft wel een stel goede stevige benen voor zo'n jonkie, bonkig gebouwdquote:Op maandag 8 juni 2026 13:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Set en break achter, laatste games niet best.
Etiquette van deze nette sport.quote:Op maandag 8 juni 2026 15:19 schreef TjjWester het volgende:
Waarom laat je eigenlijk zien aan je tegenstander dat er nieuwe ballen zijn?
Beide spelers staan er met hun neus bij en de scheidsrechter roept het om.
Helemaal eens met deze tweet. WTA is zonde van het geld en zendtijd.quote:Op maandag 8 juni 2026 16:06 schreef mitt het volgende:
Vrouwenhater John geeft ondertussen commentaar voor Ziggy.
[ x ]
Het noemen van Barty in een rijtje met Henin en Williams is dan wel weer jammerquote:Op maandag 8 juni 2026 16:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Helemaal eens met deze tweet. WTA is zonde van het geld en zendtijd.
Mooi plekje hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 13:43 schreef Gretzl het volgende:
Dagje Rosmalen (toch praktisch in m’n achtertuin)
[ link | afbeelding ]
Nu Diallo VS. Mannarino
Up next: Tallon vs. Botic, waar ik me zeer op verheug [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja kan me geen betere plek wensen. Ene keer dat ik in Ahoy was zat ik op de lange zijde en voelde het heel onnatuurlijk om het spel te volgen. Nu perfect op de middellijn tussen de servicevakkenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:14 schreef mitt het volgende:
[..]
Mooi plekje hoor.
Hopelijk nog een stuk van de Nederlanders voordat het gaat regenen
En z'n vriendin erbij straksquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Hup Boot
Tallon naar de Goelag @:de_boswachter
Anastasia zit hier vlakbij in de spelersboxquote:Op dinsdag 9 juni 2026 14:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Hup Boot
Tallon naar de Goelag @:de_boswachter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Gretzl op 10-06-2026 01:58:52 ]Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Sow koekoekquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:27 schreef Gretzl het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo, weet Potapova ook eens hoe het voelt om te moeten schuilen [ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2026 13:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Boogaard en Rottgering allebei in het schema. Interessant te zien hoe ze het doen.
Nou, hij had deze wedstrijd moeten verliezen. Wu was na de eerste set serieus beter dan Boogaard maar heeft het verneukt op 4-4.quote:
Die moeten we niequote:Op woensdag 10 juni 2026 14:42 schreef Gretzl het volgende:
Potapova is Nederlands aan het leren [ afbeelding ]
Lamens is wel weer echt weggezakt helaasquote:
Medvedev staat ongeveer buiten de baan dus ondanks dat ik het ook niks vind snap ik het wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Boogaard met een onderhandse service op breakpoint tegen en pakt uiteindelijk de game.
Hij durft wel
Vind het persoonlijk altijd een beetjezo'n service maar goed
Afgesproken werk, kunnen ze mooi even samen er tussenuitquote:
Ze is niet weggezakt, dat is de tactiek van haar coach. Je carrière verwaarlozen om je te concentreren op de zwakke plekken van je spelquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lamens is wel weer echt weggezakt helaas
Wie is haar coach? Klinkt namelijk als Tamaelaquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze is niet weggezakt, dat is de tactiek van haar coach. Je carrière verwaarlozen om je te concentreren op de zwakke plekken van je spel
voetbalmanager2 in SPT / Het Nederlandse tennis #35 - Lamensgodinquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie is haar coach? Klinkt namelijk als Tamaela
Genot @monkyyyquote:Op zaterdag 13 juni 2026 13:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Winst in de dubbelfinale voor Sander Arends en David Pel
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |