Dat mag geen reden zijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Missschien heeft Danny ook wel zoiets van, men vraagt zo vaak om op anoniem te gaan en later hebben ze er spijt van.
Ik heb ook geen idee wat de beweegredenen van Danny hier in zijn.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch raar dat bij andere mensen het binnen een dag kan.
Als hij het maar binnen een maand doet. Maar misschien heeft Wrapster het ook weer ingetrokken.quote:
Nee dat was in de andaman zee. De andere kant van het vaste land. Ik zit in de golf en als ik goed heb begrepen is de golf te klein om zo’n tsunami te kunnen creërenquote:Op maandag 8 juni 2026 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat gister een film te kijken op Netflix met een stuk over die tsunami's toen, is dat ook op jouw eiland geweest?
Sorry hoor, maar wat een gigantischequote:Op maandag 8 juni 2026 09:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Of ze doen het gewoon niet omdat ze geen gezeik in DTS willen want monitor moet ook weg.
Sowieso het hier over DTS hebbenquote:Op maandag 8 juni 2026 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat een gigantischeopmerking.
Deranged Trump Syndromequote:
Also known as Republican.quote:
quote:
quote:
Een ding is zeker, jij durfde welquote:
quote:
A.k.a. Prairie taliban a.k.a. Jeehawdists.quote:
Je bent gewoon jaloers dat jij niet in THE GREATEST COUNTRY IN THE WORLD woont.quote:Op maandag 8 juni 2026 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
A.k.a. Prairie taliban a.k.a. Jeehawdists.
Jij wel dan?quote:Op maandag 8 juni 2026 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet in THE GREATEST COUNTRY IN THE WORLD woont.
*lacht in gratis gezondheidszorg en gebrek aan school shootingsquote:Op maandag 8 juni 2026 10:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet in THE GREATEST COUNTRY IN THE WORLD woont.
Hebben ze het daarvoor ook helemaal bestraat?quote:Op maandag 8 juni 2026 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader heeft de rekening ontvangen van de plassteen verwijderen. 6.200 euro.
Ik denk het.quote:Op maandag 8 juni 2026 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze het daarvoor ook helemaal bestraat?
de fuck is dat?quote:Op maandag 8 juni 2026 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader heeft de rekening ontvangen van de plassteen verwijderen. 6.200 euro.
Godver ik moet lachen.quote:Op maandag 8 juni 2026 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze het daarvoor ook helemaal bestraat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |