Hoe is het daar, weerr aan het werk?quote:
Heb al weer een paar taken afgerondquote:
Zo jij bent van de vlottequote:Op maandag 8 juni 2026 08:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb al weer een paar taken afgerond
20 max hierquote:Op maandag 8 juni 2026 07:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar je mag weer werken
En het wordt 22 graden vandaag
Hey zonnebloempjequote:
wat doen ze nu weer voor spannends daarzo?quote:Op maandag 8 juni 2026 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
Even checken of je niet weet in de gevangenis zit.
De helft werkt niet, was makkelijkquote:
Oh, lekker.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag aardbeien gekregen van m'n ouders. Niet van die goedkope die ik altijd neem, maar die in het chique doosje. Zit er nu al een dekentje schimmel overheen
Ben op vrije voeten.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
Even checken of je niet weet in de gevangenis zit.
Ook al hierheen gevlucht?quote:
O dat is minder, maar wel makkelijkquote:Op maandag 8 juni 2026 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De helft werkt niet, was makkelijk
Nog last gehad van de aardbeving in de Filipijnen?quote:
Nee denk dat dat te ver is van hier.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog last gehad van de aardbeving in de Filipijnen?
Ik zat gister een film te kijken op Netflix met een stuk over die tsunami's toen, is dat ook op jouw eiland geweest?quote:
Voor mijn gevoel ligt dat vlak bij elkaar. Maar fijn dat je er geen last van hebt.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk dat dat te ver is van hier.
Mijn topografie is ook om te huilen.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ligt dat vlak bij elkaar. Maar fijn dat je er geen last van hebt.
Ik ben onderhand niks anders gewend.quote:
Blijkbaar toch nog 2200 km. Dat is van Amsterdam naar Istanbul.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn topografie is ook om te huilen.
Jaquote:
Allebei ongeveer 20000 kilometer van ons af, op die schaal liggen Japan en Singapore nog dicht bij elkaarquote:Op maandag 8 juni 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ligt dat vlak bij elkaar. Maar fijn dat je er geen last van hebt.
I do not blame you.quote:
2 collega's van me zitten in de Fillipijnen. Die hebben 'm wel gevoeld maar zijn gelukkig ok.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog last gehad van de aardbeving in de Filipijnen?
Je moet toch wat he?quote:
Och, je past hier prima tussenquote:
O zo erg daar?quote:Op maandag 8 juni 2026 09:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben onderhand niks anders gewend.
Dat hebben we hier dagelijks, dus snap op zich wel dat je daar doorheen slaaptquote:Op maandag 8 juni 2026 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik was er toen in Japan doorheen geslapenAnderen zeiden dat het voelde alsof er een zware vrachtwagen ofzo langsreed.
Ik heb zelfs enkele keren releases gehad waarin niets voor ons zat. Dus basistest gedaan en klaar. Terwijl er echt een waslijst aan dingen zijn die nog gedaan moeten worden. Er is niet voor niets al meerdere keren geëscaleerd.quote:
O lekker geregeld dan allemaal.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb zelfs enkele keren releases gehad waarin niets voor ons zat. Dus basistest gedaan en klaar. Terwijl er echt een waslijst aan dingen zijn die nog gedaan moeten worden. Er is niet voor niets al meerdere keren geëscaleerd.
quote:Op maandag 8 juni 2026 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, je past hier prima tussen
Totdat we met de opvolger van dit pakket gaan beginnen.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker geregeld dan allemaal.
Hoelang blijft dat nog goed gaan?
Geen wonder dat je zoveel tijd hebt tijdens je werk om op FOK! te zitten.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat we met de opvolger van dit pakket gaan beginnen.
Over een x aantal jaren
quote:Op maandag 8 juni 2026 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wonder dat je zoveel tijd hebt tijdens je werk om op FOK! te zitten.
Schiet niet echt op dus.
Nou ja in ieder geval lekker rustig werken zo
Sow.quote:
Dat gebeurt zo goed als altijd bijna direct na aanvraag, dus je zou ook kunnen denken dat ie het gewoon niet aangevraagd heeft.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:45 schreef Ama het volgende:
Lol ja. Wat slecht dat ze hem niet op anoniem willen zetten.
Wettelijk moet dat binnen een maand gebeuren dacht ik.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:45 schreef Ama het volgende:
Lol ja. Wat slecht dat ze hem niet op anoniem willen zetten.
Echt waaromquote:
Of ze doen het gewoon niet omdat ze geen gezeik in DTS willen want monitor moet ook weg.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo goed als altijd bijna direct na aanvraag, dus je zou ook kunnen denken dat ie het gewoon niet aangevraagd heeft.
Toch raar dat bij andere mensen het binnen een dag kan.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wettelijk moet dat binnen een maand gebeuren dacht ik.
Missschien heeft Danny ook wel zoiets van, men vraagt zo vaak om op anoniem te gaan en later hebben ze er spijt van.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo goed als altijd bijna direct na aanvraag, dus je zou ook kunnen denken dat ie het gewoon niet aangevraagd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |