Hoe is het daar, weerr aan het werk?quote:
Heb al weer een paar taken afgerondquote:
Zo jij bent van de vlottequote:Op maandag 8 juni 2026 08:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb al weer een paar taken afgerond
20 max hierquote:Op maandag 8 juni 2026 07:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar je mag weer werken
En het wordt 22 graden vandaag
Hey zonnebloempjequote:
wat doen ze nu weer voor spannends daarzo?quote:Op maandag 8 juni 2026 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
Even checken of je niet weet in de gevangenis zit.
De helft werkt niet, was makkelijkquote:
Oh, lekker.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:53 schreef CherryLips het volgende:
Zaterdag aardbeien gekregen van m'n ouders. Niet van die goedkope die ik altijd neem, maar die in het chique doosje. Zit er nu al een dekentje schimmel overheen
Ben op vrije voeten.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
Even checken of je niet weet in de gevangenis zit.
Ook al hierheen gevlucht?quote:
O dat is minder, maar wel makkelijkquote:Op maandag 8 juni 2026 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De helft werkt niet, was makkelijk
Nog last gehad van de aardbeving in de Filipijnen?quote:
Nee denk dat dat te ver is van hier.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog last gehad van de aardbeving in de Filipijnen?
Ik zat gister een film te kijken op Netflix met een stuk over die tsunami's toen, is dat ook op jouw eiland geweest?quote:
Voor mijn gevoel ligt dat vlak bij elkaar. Maar fijn dat je er geen last van hebt.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee denk dat dat te ver is van hier.
Mijn topografie is ook om te huilen.quote:Op maandag 8 juni 2026 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ligt dat vlak bij elkaar. Maar fijn dat je er geen last van hebt.
Ik ben onderhand niks anders gewend.quote:
Blijkbaar toch nog 2200 km. Dat is van Amsterdam naar Istanbul.quote:Op maandag 8 juni 2026 09:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn topografie is ook om te huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |