Jeweetsquote:Op maandag 8 juni 2026 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom haat jij FREEDOM? BEN JE EEN COMMUNIST OFZO?![]()
![]()
*splut*quote:
Nee dat wordt vernietigdquote:Op maandag 8 juni 2026 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar dat zijn dingen waar je het niet op terug verdient. Wel netjes van je dat je het weer ingeleverd hebt.
Krijg je dan ook geld terug of dat niet?
quote:Enorme bergen, talloze gletsjers, watervallen, rivieren, meren met allerlei kleuren. Maar ook grizzly beren, wolven en zeearenden.
Dit klinkt tof.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:29 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal ben ook plekjes voor de vakantie aan het uitzoeken, dit klinkt wel leuk
[..]
beetje drugsjes dealen enzoquote:Op maandag 8 juni 2026 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat je het in Utrecht wel zo kwijt bent ja.
stomquote:
oke okequote:Op maandag 8 juni 2026 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het ook niet prettig om het in huis te hebben en ik ga ook niet andermans verslaving een beetje voeden.
klinkt wel een beetje tam hoorquote:Op maandag 8 juni 2026 11:29 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal ben ook plekjes voor de vakantie aan het uitzoeken, dit klinkt wel leuk
[..]
2 jaar geleden zag ik ze in gewoon in de berm langs de wegquote:Op maandag 8 juni 2026 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Is er in Canada niet ergens zo'n glazen loopbrug over een dal dat je onder je beren kunt zien?
Kan ook.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 jaar geleden zag ik ze in gewoon in de berm langs de weg
heb je ze toen geaaid?quote:Op maandag 8 juni 2026 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 jaar geleden zag ik ze in gewoon in de berm langs de weg
Ja die zie je regelmatig in de bermen staan rond schemering, soms zie je ze ook wel liggenquote:Op maandag 8 juni 2026 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ook.
Heb je ook weleens zo'n enorme eland gezien?
Tof.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zie je regelmatig in de bermen staan rond schemering, soms zie je ze ook wel liggen
Liep ook een kleintje bij, die wilde ik eigenlijk meenemenquote:
Zo in je tas.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liep ook een kleintje bij, die wilde ik eigenlijk meenemen
Levensmoe.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liep ook een kleintje bij, die wilde ik eigenlijk meenemen
Ja er zijn zoveel mooie plekken daarquote:Op maandag 8 juni 2026 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof.
Ik zou weleens naar de westkust daar willen. Of eigenlijk weet ik niet wat de mooiste regio's zijn.
* dud0r kijkt naar benedenquote:Op maandag 8 juni 2026 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. Misschien is het toch geen kortebroekenweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |