quote:Op maandag 8 juni 2026 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
als het oxy is kan je dat wel terug verdienen
Die fluffy schattige beestjesquote:Op maandag 8 juni 2026 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk. In Japan nemen ze die monsters tenminste serieus.
Laat het dan ook maar lekker daarquote:Op maandag 8 juni 2026 11:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is een VBL banger. @:de_kraam @:johannes_vermeer
Ik liep er al mee te leuren. Ik heb het maar drie dagen gebruikt en had twee doosjes. Een vriend van me was door z'n rug gegaan en ik zei al 'tien euro per oxy?' maar hij had dat appje aan z'n moeder laten zien en die vond het geen leuke grap.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kun je beter door de plee spoelenquote:Op maandag 8 juni 2026 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ok, dat is nog beterquote:
Nee, precies. Gelukkig hoeft mijn vader er niks zelf aan te betalen. Ik zei ook al. Dat hij zijn verzekering weer voor de komende jaren eruit heeft.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah oke. Dus toch wat cherry zei.
ik dacht dat je van die urinesteen bedoelde die in het toilet kan opbouwen.
Vond het al een absurd bedrag.
Maar voor een medische ingreep kan ik niet inschatten of het duur is.
M'n hand operatie kostte toen 2600 ofzo. wat ik wel mee vond vallen maar dat is alweer een paar jaar geleden.
Maar daar zijn gelukkig verzekeringen voor. Het is geen greatest country in the world hier.
Waarom haat jij FREEDOM? BEN JE EEN COMMUNIST OFZO?quote:Op maandag 8 juni 2026 10:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*lacht in gratis gezondheidszorg en gebrek aan school shootings
ja maar dat zijn dingen waar je het niet op terug verdient. Wel netjes van je dat je het weer ingeleverd hebt.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep er al mee te leuren. Ik heb het maar drie dagen gebruikt en had twee doosjes. Een vriend van me was door z'n rug gegaan en ik zei al 'tien euro per oxy?' maar hij had dat appje aan z'n moeder laten zien en die vond het geen leuke grap.
Later was m'n vader van de trap gelazerd en die wilde ze ook welMaar ze zijn ingeleverd bij de apotheek ondertussen. Ik heb nog wel de kakzakken en de diclo ligt ook nog bij m'n ouders denk ik.
alleen eigen risico verwacht ik.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, precies. Gelukkig hoeft mijn vader er niks zelf aan te betalen. Ik zei ook al. Dat hij zijn verzekering weer voor de komende jaren eruit heeft.
Gaat daar de plassteen mee weg danquote:
Ja. Sorry, dat ik niet de juiste medische term had gebruikt.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jullie hadden het over bestraten en ik dacht nog 'wie noemt dat nou een plassteen' maar ik had gelijk
/MeredithGrey
Dat is in januari al op volgens mij aan de medicijnen.quote:
ah ja dan is het gratisquote:Op maandag 8 juni 2026 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is in januari al op volgens mij aan de medicijnen.
stom. dan had ik het verkocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |