SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
Dit is wel een sinker hoor.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Als iets je niet kan boeien ben je waarschijnlijk geen boot
Of is je voornaam geen Frankquote:Op zondag 7 juni 2026 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Als iets je niet kan boeien ben je waarschijnlijk geen boot
dus in feite heb jij hem van de regen in de drup geholpenquote:Op zondag 7 juni 2026 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dussss
19:30 rijdt er hier een auto langs, dondert er ineens zijn uitlaat onderuit.
19:45 ben ik toch maar even gaan kijken want hij stond nog steeds midden op de weg. Inmiddels hebben we samen de auto bij de pomp neer kunnen zetten. Garage zou onderweg zijn.
Nu net, toch nog maar eens even gaan kijken waarom het zo lang duurt. "Oooooh meneer staat niet meer onveilig? Nee dan gaan we eerst ergens anders heen..."
Dit kan nog weleens een lange avond gaan worden.
Nou ja het directe gevaar moest hoe dan ook afgewend worden, da's 1. En dat heb ik gedaan.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus in feite heb jij hem van de regen in de drup geholpen
Wtf ga je een stranger in je huis laten?quote:Op zondag 7 juni 2026 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dussss
19:30 rijdt er hier een auto langs, dondert er ineens zijn uitlaat onderuit.
19:45 ben ik toch maar even gaan kijken want hij stond nog steeds midden op de weg. Inmiddels hebben we samen de auto bij de pomp neer kunnen zetten. Garage zou onderweg zijn.
Nu net, toch nog maar eens even gaan kijken waarom het zo lang duurt. "Oooooh meneer staat niet meer onveilig? Nee dan gaan we eerst ergens anders heen..."
Dit kan nog weleens een lange avond gaan worden.
Ik ga de logeerkamer vast in staat van paraatheid brengen
Ik ben ook wel eens met een onbekende meegegaanquote:Op zondag 7 juni 2026 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf ga je een stranger in je huis laten?
Heb je niet iemand mee om aan te friemelen?quote:Op zondag 7 juni 2026 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt bijzonder weinig concentratie om iets te kijken dit weekend. Film in de bioscoop lukte wel maar daar heb ik ook geen afleiding.
If he needs help? Yes.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf ga je een stranger in je huis laten?
quote:Op zondag 7 juni 2026 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens met een onbekende meegegaan
Ik was gisteren naar de bios en ik ging met een goede vriendin.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je niet iemand mee om aan te friemelen?
Beetje samen friemelenquote:Op zondag 7 juni 2026 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was gisteren naar de bios en ik ging met een goede vriendin.
Doe even normaal kutjequote:Op zondag 7 juni 2026 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goeie manier om met je afgehakte hoofd in je eigen vriesvak te eindigen
Wellichtquote:Op zondag 7 juni 2026 21:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker ook nog slijmvliezen gedeeld?![]()
![]()
Vuurwerk!quote:Op zondag 7 juni 2026 21:41 schreef Recce het volgende:
Iran heeft Israël weer met ballistische raketten bestookt.
Dat israel word ik ook wel een beetje doodziek van inmiddels eigenlijkquote:Op zondag 7 juni 2026 21:41 schreef Recce het volgende:
Iran heeft Israël weer met ballistische raketten bestookt.
Die hele regio mag van mij in een gat vallenquote:Op zondag 7 juni 2026 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat israel word ik ook wel een beetje doodziek van inmiddels eigenlijk
Dat land had echt de grote held kunnen zijn dat al die Iraanse proxies vernietigd had. In plaats daarvan zijn ze vooral lekker leed aan het veroorzaken.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat israel word ik ook wel een beetje doodziek van inmiddels eigenlijk
Leg dat al die linkse idioten die joden lastigvallen maar uit.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:50 schreef Koen66 het volgende:
Maar ja je kan een land/volk niet afrekenen op wat hun leiders doen, meeste Israëliërs willen ook van Netanyahu af
quote:Op zondag 7 juni 2026 21:51 schreef Koen66 het volgende:
Netanyahu is een vieze oorlogsmisdiger maar dat is dat hele Hamas ook waar half links Nederland mee wegloopt
quote:Op zondag 7 juni 2026 21:50 schreef Koen66 het volgende:
Maar ja je kan een land/volk niet afrekenen op wat hun leiders doen, meeste Israëliërs willen ook van Netanyahu af
Aan de ene kant zou Hitler tevreden zijn, zowat meer Jodenhaat als in zijn tijd, aan de andere kant had Hitler ook weinig op met links, met LGBTQ en met moslims, dat zijn wel de hatende groepen tegenwoordig.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leg dat al die linkse idioten die joden lastigvallen maar uit.
Jazekerquote:Op zondag 7 juni 2026 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Videoclip van Let the good times roll al gezien?? @:Ama
Ik ga hem nu (pas) kijken...
RIP 🕯️quote:Op zondag 7 juni 2026 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Na die film is ook nog de nieuwe Avatar serie gelekt
Ja dit is de dood van Avatar, Jezus wat triest.
Ik heb er nog nooit naar gekeken, Weet alleen van blauwe wezens (niet de Smurfen)quote:Op zondag 7 juni 2026 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Woke Avatar?quote:Op zondag 7 juni 2026 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de eerste film gekeken, die werd toen helemaal opgehyped, maar heb eigenlijk geen idee meer waar die over ging, ook niet echt zin om die terug te kijkenquote:Op zondag 7 juni 2026 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit naar gekeken, Weet alleen van blauwe wezens (niet de Smurfen)
Volgens mij las ik hier laatst dat het laatste deel 3.5 uur duurt?quote:Op zondag 7 juni 2026 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de eerste film gekeken, die werd toen helemaal opgehyped, maar heb eigenlijk geen idee meer waar die over ging, ook niet echt zin om die terug te kijken
Dat is de neppequote:Op zondag 7 juni 2026 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit naar gekeken, Weet alleen van blauwe wezens (niet de Smurfen)
Was dat niet ook nog in 2 delen geknipt?quote:Op zondag 7 juni 2026 22:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij las ik hier laatst dat het laatste deel 3.5 uur duurt?
morgen werkjes werkenquote:Op zondag 7 juni 2026 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Alweer bijna 22 uur. Maar eens klaar maken voor bed.
6:15 is wel erg vroeg als je vakantie hebt ja.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even mijn wekker van mijn telefoon uitzetten. Wordt toch wel waarschijnlijk vroeg wakker, maar geen zin om dat om 6.15 al te zijn....
Ja daaromquote:Op zondag 7 juni 2026 22:28 schreef Ama het volgende:
[..]
6:15 is wel erg vroeg als je vakantie hebt ja.
Oh jij zit weer met dat pokemon mannetje?quote:
Pokemon?quote:Op zondag 7 juni 2026 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jij zit weer met dat pokemon mannetje?
Zelf alvast een beetje opruimen kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wil morgen vroeg nog wel even wat opruimen voordat de begeleiding komt. Een helpende dus die kan wel eens mopperen als het hier een zooitje is, Al vind ik het nu zelf wel mee vallen.
Ja weet ik het, dat rare mannetje met die driehoekjes op zijn hoofd getatoeëerdquote:
Ik las eerst driehoekje op zijn hoofd en toen dacht ik, dat zijn de Teletubiesquote:Op zondag 7 juni 2026 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik het, dat rare mannetje met die driehoekjes op zijn hoofd getatoeëerd
quote:Op zondag 7 juni 2026 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las eerst driehoekje op zijn hoofd en toen dacht ik, dat zijn de Teletubies
Kan zijn dat dat Kat zijn kink isquote:Op zondag 7 juni 2026 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik las eerst driehoekje op zijn hoofd en toen dacht ik, dat zijn de Teletubies
Jij zal ook vast een keer vrij hebben als ik zelf moet werken...quote:
Nog 5 weken en dan heb ik vakantie.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij zal ook vast een keer vrij hebben als ik zelf moet werken...
Zal dan ook wel een bij elkaar gejat AI-boekje zijn waarschijnlijkquote:Op zondag 7 juni 2026 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kwam bij reclame wel een leuk kleurboek tegen . Maar ik kan dat boek alleen bij temu vinden.En ik weiger om bij temu iets te kopen.
ik nog 1 week wekrenquote:Op zondag 7 juni 2026 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog 5 weken en dan heb ik vakantie.
Over 5 weken al, dat is eigenlijk al best rap. Voor mijn gevoel duurde het nog 8 weken of zo.
Ik pas vanaf eind september 3 weekjes, waarschijnlijk woensdag iets boeken voor een stedentrip van een dag of 4quote:Op zondag 7 juni 2026 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog 5 weken en dan heb ik vakantie.
Over 5 weken al, dat is eigenlijk al best rap. Voor mijn gevoel duurde het nog 8 weken of zo.
Waarschijnlijk.quote:Op zondag 7 juni 2026 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal dan ook wel een bij elkaar gejat AI-boekje zijn waarschijnlijk
Ik ga ook in septemberquote:Op zondag 7 juni 2026 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik pas vanaf eind september 3 weekjes, waarschijnlijk woensdag iets boeken voor een stedentrip van een dag of 4
Maar jij gaat ergens heen waarvoor 4 dagen veel te kort zijn....quote:
Ja een enkele reis is al bijna 11 uur vliegen (+ nog naar het vliegveld en wachten bij boarden etc.)quote:Op zondag 7 juni 2026 22:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar jij gaat ergens heen waarvoor 4 dagen veel te kort zijn....
Ik blijf gewoon in Europa. Al zal ik ws op 1 oktober vertrekken zoals het er nu voor staat....
Blink?quote:Op zondag 7 juni 2026 22:57 schreef Ama het volgende:
Omg en mijn andere favoriete band staat daar volgend jaar las ik.
Ik zag dat Rock am Ring, maar ik registreerde het niet als drie woorden en had zoiets van "Die band ken ik niet"quote:Op zondag 7 juni 2026 22:56 schreef Ama het volgende:
@:bomenverzameling
Bekijk deze YouTube-video
Poh ik moet ze echt een derde keer live zien.
quote:Op zondag 7 juni 2026 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag dat Rock am Ring, maar ik registreerde het niet als drie woorden en had zoiets van "Die band ken ik niet"
Ik heb ook niks met festivals, ik ga liever naar concerten.quote:Op zondag 7 juni 2026 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben echt bang dat ik een (eendaags) festival niet meer trek. Dus doe ik het maar niet...
Ja, ik heb ook nu het muziektheater een beetje (her)ontdekt. Ook muziekvoorstellingen vind ik prima vanuit een stoelquote:Op zondag 7 juni 2026 23:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb ook niks met festivals, ik ga liever naar concerten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |