SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Your beauty never ever scared me.
Dit is wel een sinker hoor.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Als iets je niet kan boeien ben je waarschijnlijk geen boot
Of is je voornaam geen Frankquote:Op zondag 7 juni 2026 20:28 schreef LTVDK het volgende:
Als iets je niet kan boeien ben je waarschijnlijk geen boot
dus in feite heb jij hem van de regen in de drup geholpenquote:Op zondag 7 juni 2026 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dussss
19:30 rijdt er hier een auto langs, dondert er ineens zijn uitlaat onderuit.
19:45 ben ik toch maar even gaan kijken want hij stond nog steeds midden op de weg. Inmiddels hebben we samen de auto bij de pomp neer kunnen zetten. Garage zou onderweg zijn.
Nu net, toch nog maar eens even gaan kijken waarom het zo lang duurt. "Oooooh meneer staat niet meer onveilig? Nee dan gaan we eerst ergens anders heen..."
Dit kan nog weleens een lange avond gaan worden.
Nou ja het directe gevaar moest hoe dan ook afgewend worden, da's 1. En dat heb ik gedaan.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus in feite heb jij hem van de regen in de drup geholpen
Wtf ga je een stranger in je huis laten?quote:Op zondag 7 juni 2026 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Dussss
19:30 rijdt er hier een auto langs, dondert er ineens zijn uitlaat onderuit.
19:45 ben ik toch maar even gaan kijken want hij stond nog steeds midden op de weg. Inmiddels hebben we samen de auto bij de pomp neer kunnen zetten. Garage zou onderweg zijn.
Nu net, toch nog maar eens even gaan kijken waarom het zo lang duurt. "Oooooh meneer staat niet meer onveilig? Nee dan gaan we eerst ergens anders heen..."
Dit kan nog weleens een lange avond gaan worden.
Ik ga de logeerkamer vast in staat van paraatheid brengen
Ik ben ook wel eens met een onbekende meegegaanquote:Op zondag 7 juni 2026 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf ga je een stranger in je huis laten?
Heb je niet iemand mee om aan te friemelen?quote:Op zondag 7 juni 2026 21:24 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt bijzonder weinig concentratie om iets te kijken dit weekend. Film in de bioscoop lukte wel maar daar heb ik ook geen afleiding.
If he needs help? Yes.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf ga je een stranger in je huis laten?
quote:Op zondag 7 juni 2026 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens met een onbekende meegegaan
Ik was gisteren naar de bios en ik ging met een goede vriendin.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je niet iemand mee om aan te friemelen?
Beetje samen friemelenquote:Op zondag 7 juni 2026 21:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was gisteren naar de bios en ik ging met een goede vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |