Valt mee de laatste tijd ben nu ook pas aan mijn derde bakkie bezigquote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mee de laatste tijd ben nu ook pas aan mijn derde bakkie bezig
Geen idee, ben de laatste tijd met andere dingen bezig. Dan ben je bezig en denk je o ja even koffie pakkenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, ben de laatste tijd met andere dingen bezig. Dan ben je bezig en denk je o ja even koffie pakken![]()
En dan ga je verder en wordt te koffie koud en die gooi je dan weer weg
Vind dat echt smerig opgewarmde koffiequote:Op zondag 7 juni 2026 13:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zonde zeg. Niet dat je dat even opwarmt in de ping?
quote:
Als er nog een beetje inzit wel maar niet als het nog een volle mok isquote:Op zondag 7 juni 2026 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik ook geen moeite mee. Uurtje geleden nog wat lauwe koffie gedronken.
Ogen dicht en in 1 keer naar binnen gooien.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik ook geen moeite mee. Uurtje geleden nog wat lauwe koffie gedronken.
Precies.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ogen dicht en in 1 keer naar binnen gooien.
Dan giet ik het liever in de wasbakquote:Op zondag 7 juni 2026 13:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ogen dicht en in 1 keer naar binnen gooien.
Saisonkarte om 150 Euro vor Svg Bleiburg, 600 Euro, en 15 kilo schwere wanderpokal de gev ik in September an de volgende 50er weiter, en 1 overgrote Breze heb ik ook gekregen in Form van en 50erquote:Op zondag 7 juni 2026 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar was het gezellig, heb je nog wat moois gekregen?
Zo dan, dat zijn nog eens leuke cadeaus zegquote:Op zondag 7 juni 2026 13:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
Saisonkarte om 150 Euro vor Svg Bleiburg, 600 Euro, en 15 kilo schwere wanderpokal de gev ik in September an de volgende 50er weiter, en 1 overgrote Breze heb ik ook gekregen in Form van en 50er
Toch een broertje of zusje ?quote:Op zondag 7 juni 2026 13:39 schreef _UserName_ het volgende:
Volgende projectje in huis is weer bedacht
LOL.quote:
Is wel fijn hoor een lang aanrechtblad ik heb er een van bijna 380 heerlijkquote:Op zondag 7 juni 2026 13:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
LOL.
Nee, had koelkast besteld maa4 was te klein. Iets met meten is weten. Dus die is retour gegaan en heb nu koelkast en vriezer tafelmodel gezien met nagenoeg dezelfde maten. Ik wil dan ook het aanrechtblad gaan verlengen met ingebouwd rooster die over de koelkast en vriezer komt. Dan heb ik 1.20m meer aanrecht
Ik kom uit op 370 dan, met hoek.quote:Op zondag 7 juni 2026 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel fijn hoor een lang aanrechtblad ik heb er een van bijna 380 heerlijk
Ik ook.quote:
Bargje heeft DTS verlaten.quote:
Heb je een foto van die bokaal ?quote:
Goeie vraag.quote:
quote:
Nee hoor, jij ziet vaak dingen heel goed.quote:Op zondag 7 juni 2026 14:08 schreef RedShoe het volgende:
Ik hou van openheid.
Valt alleen altijd verkeerd hier op FOK!
Preciesquote:
Ik waardeer het wel. RS is myn freon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |