Een buitenlandse stagiair?quote:Op maandag 8 juni 2026 22:21 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
In de rubriek ergernissen: welke knuppel bij de KNVB is verantwoordelijk voor de hoofdletter bij 'De'?
En een nieuwe ipv de nutteloze Tilquote:Op maandag 8 juni 2026 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook maar een nieuwe spits laten invliegen?
23?quote:Op maandag 8 juni 2026 22:39 schreef Fretwork het volgende:
U mag nog inzetten op hoeveel vrouwonvriendelijke grappen er over de scheids gemaakt gaan worden bij de volgende VI
Hopium slaat keihard toe bij Fran klopquote:Op maandag 8 juni 2026 22:45 schreef franklop het volgende:
Er is toch gewoon progressie? Eerst verliezen, nu gelijk. Straks gewoon 8x op rij winnen
Nog gewoon gewonnen, geoefend met de penalties.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hopium slaat keihard toe bij Fran klop
Twee waardeloze penalties wel van Gakpo, laat hem ze maar niet meer nemen.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog gewoon gewonnen, geoefend met de penalties.
Nee dit gaat niet meer mis
The streets won't forget Danjuma 2021quote:Op maandag 8 juni 2026 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twee waardeloze penalties wel van Gakpo, laat hem ze maar niet meer nemen.
Überhaupt een matige speler, alleen zijn er nou ook weer geen alternatieven.
Fabio heeft in de training ook altijd een goed gevoelquote:Op maandag 8 juni 2026 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Virgil heeft een goed gevoel omdat ze hebben gewonnen, je moet maar durven.
Virgil 'Ik ga niet naar rechts, als de trainer zegt dat ik naar rechts moet ga ik naar rechts want hij is de baas!' van Dijk.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Virgil heeft een goed gevoel omdat ze hebben gewonnen, je moet maar durven.
Virgil is recht door zee.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Virgil 'Ik ga niet naar rechts, als de trainer zegt dat ik naar rechts moet ga ik naar rechts want hij is de baas!' van Dijk.
Die zou zijn zoon invliegen?quote:Op maandag 8 juni 2026 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pierre heeft er volgens mij ook weinig vertrouwen in dat WE wereldkampioen gaan worden.
Zou hij er echt weer helemaal bovenop zijn?quote:Op maandag 8 juni 2026 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Klaas-Jan Huntelaar als analist is ook een keuze, hij praat alsof er achter de camera iemand met een kettingzaag staat.
Hummelo-ed!quote:Op maandag 8 juni 2026 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het kan een keer tegenzitten
- Klaas-Jan Huntelaar
Zo klinkt het niet, in ieder geval.quote:Op maandag 8 juni 2026 23:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou hij er echt weer helemaal bovenop zijn?
Zou hij zijn vrouw ook altijd de schuld geven?quote:Op maandag 8 juni 2026 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koeman heeft een zondebok gevonden: hopelijk ligt het niveau van de scheidsrechters op het WK hoger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |