Sjaak weg, Toon bijna weg, Dennis weg (als AD), Dennis weg (als TD), vPersie weg. En inmiddels al twee capabele opvolgers binnen. Terwijl we dankzij de tweede plek ook maar minimaal last gaan krijgen van al die kutaankopen afgelopen jaren, en bovendien hebben we nog best veel goede spelers, dus je hoeft niet vanaf de grond af aan zonder geld een nieuwe ploeg te bouwen.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Feyenoord voert zowaar een keer goed beleid, ik kan mijn ogen niet geloven.
Dat klopt, maar gezien zijn korte lontje zou het mij niet verbazen als hij toch weer een (loze) dreiging gaat doen om Iran kapot te bombarderen.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet je natuurlijk nooit met die seniele gek, maar uit al z’n niet nagekomen dreigementen richting Iran de laatste maanden en z’n gelul dat er nu echt bijna een deal is, zou je toch kunnen halen dat hij hier eigenlijk het liefst zo snel mogelijk uitstapt door een of andere fake overwinning uit te roepen dan dat de boel weer escaleert. Dat zullen de Amerikaanse bases en energie-infrastructuur in de Golfregio ook wel vinden, want daar heeft Iran in de vorige rondes toch veel meer schade aangericht dan de VS wil toegeven.
quote:Op zondag 7 juni 2026 22:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt, maar gezien zijn korte lontje zou het mij niet verbazen als hij toch weer een (loze) dreiging gaat doen om Iran kapot te bombarderen.
Dat is verrassend genuanceerd van Donald.quote:
Zou het kunnen zijn dat er binnenkort een groot evenement start in de US en hij er belang bij heeft dan als 'winnaar' overal te kunnen verschijnen? Of zou dat teveel toeval zijn?quote:Op zondag 7 juni 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is verrassend genuanceerd van Donald.
Hij heeft natuurlijk niet voor niets de vredesprijs gewonnenquote:Op maandag 8 juni 2026 07:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat er binnenkort een groot evenement start in de US en hij er belang bij heeft dan als 'winnaar' overal te kunnen verschijnen? Of zou dat teveel toeval zijn?
Ook de mid-terms komen er aan, en er is veel weerstand in Amerika tegen deze oorlog, maar dat heeft hem tot nu toe niet weerhouden om toch domme opmerkingen te doen uit woede/rancune.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat er binnenkort een groot evenement start in de US en hij er belang bij heeft dan als 'winnaar' overal te kunnen verschijnen? Of zou dat teveel toeval zijn?
Die mid-terms gaan natuurlijk niet eens bijna in de buurt komen van eerlijke en legitieme verkiezingen, dus zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 8 juni 2026 11:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook de mid-terms komen er aan, en er is veel weerstand in Amerika tegen deze oorlog, maar dat heeft hem tot nu toe niet weerhouden om toch domme opmerkingen te doen uit woede/rancune.
Ach, Nederland, zou ik dan toch ook willen zeggen.quote:
Fat Fraud had toch weinig gebruik van hem gemaakt. Geertruida kan er overigens niks van dus hopelijk blijft die op de bank.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, Nederland, zou ik dan toch ook willen zeggen.
Dat zou je wel denken als 27e manquote:Op maandag 8 juni 2026 19:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Fat Fraud had toch weinig gebruik van hem gemaakt. Geertruida kan er overigens niks van dus hopelijk blijft die op de bank.
Over de eerste of de tweede is dan de vraagquote:Op maandag 8 juni 2026 20:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ah, vanavond gaan mensen zich weer verschrikkelijk druk maken over een oefenwedstrijd.
Hij was basisspeler geweestquote:Op maandag 8 juni 2026 19:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Fat Fraud had toch weinig gebruik van hem gemaakt.
Misschien kun jij dan in de tussentijd weer een verhandeling schrijven over Dick Schreuder.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ah, vanavond gaan mensen zich weer verschrikkelijk druk maken over een oefenwedstrijd.
Ik overpeins nog een keer mijn Scorito-WK-voorspellingen.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Misschien kun jij dan in de tussentijd weer een verhandeling schrijven over Dick Schreuder.
2-1. Stiekem verwacht ik veel van België.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik overpeins nog een keer mijn Scorito-WK-voorspellingen.
Jij nog een advies over België v Egypte?
In deze toestand, geloof ik helemaal niks van.quote:
Ik heb ook 2-1 toevallig. De gokmarkten vinden die wedstrijd wel wat lastig, merk ik.quote:Op maandag 8 juni 2026 20:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
2-1. Stiekem verwacht ik veel van België.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |