abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:27:49 #1
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220971169
Extravanganza kan blijkbaar niet meer in het OV. Zonde. Terwijl lekker optutten en een mooie feestjurk aantrekken normaal zou moeten zijn voor iedereen.

https://www.duic.nl/algem(...)rs-van-utrecht-pride

Stond ook in AD.

https://www.ad.nl/utrecht(...)tijd-nodig~ab671671/
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220971182
Of zou het reclame voor Etos zijn?
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:33:45 #3
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220971190
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:31 schreef Moass het volgende:
Of zou het reclame voor Etos zijn?
Omkleedhokjes zijn toch geen reclame?
pi_220971205
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:33 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Omkleedhokjes zijn toch geen reclame?
Waarom word de naam dan genoemd in het artikel?
pi_220971241
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:36 schreef Moass het volgende:

[..]
Mac Donalds en WE worden ook in het AD artikel genoemd. Die zijn zo lief geweest om mensen bij hun te laten omkleden O+

Jammer dat het zo moet.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:43:04 #6
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220971245
quote:

[..]
Ah zo. Ik zie het. Etos 'Supporter van de Pride'. Geen problemen mee.

Het probleem is dat je onveilig bent in het OV als je extravagant gekleed gaat. Wat een truttig en onverdraagzaam land zijn we toch geworden.
pi_220971251
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:43 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ah zo. Ik zie het. Etos 'Supporter van de Pride'. Geen problemen mee.

Het probleem is dat je onveilig bent in het OV als je extravagant gekleed gaat. Wat een truttig en onverdraagzaam land zijn we toch geworden.
Tolerant waar we om bekend staan zijn we allang niet meer.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:48:48 #8
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220971271
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zeg dat. Het is nu even wachten in dit topic op de usual suspects. Seksualiseren, indoctrineren, buitenlanders, normoal doen, tegenreactie kun je verwachten enzovoort.
pi_220971276
Of iedereen moet eens normaal doen
  zaterdag 6 juni 2026 @ 12:51:31 #10
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220971285
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:49 schreef Moass het volgende:
Of iedereen moet eens normaal doen
Tada.

Dit is normaal. Extravanganza hoort erbij. Express yourself. Dat is gezond.
pi_220971424
quote:

[..]
Sponsor.
pi_220971624
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Sponsor.
Goh
pi_220971717
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 12:48 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Zeg dat. Het is nu even wachten in dit topic op de usual suspects. Seksualiseren, indoctrineren, buitenlanders, normoal doen, tegenreactie kun je verwachten enzovoort.
Zoo hee, jij gaat dus beweren dat dit niet toevallig door islamitische of de ganggang drillrapper jongeren plaatsvindt.

Waar wij mensen importeren die homos het liefste van het dak gooien, en hier binnen komen met leugen dat ze lgbtqiaa zijn en daarom op de vlucht.

Nee volgens jou zijn het de blanke Nederlanders uhu. Heb je deug KPIs weer gehaald voor vandaag.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 13:36:10 #14
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220971754
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zoo hee, jij gaat dus beweren dat dit niet toevallig door islamitische of de ganggang drillrapper jongeren plaatsvindt.

Waar wij mensen importeren die homos het liefste van het dak gooien, en hier binnen komen met leugen dat ze lgbtqiaa zijn en daarom op de vlucht.

Nee volgens jou zijn het de blanke Nederlanders uhu. Heb je deug KPIs weer gehaald voor vandaag.
Een prachtige stropop. Nu moet ik mij misschien gaan verdedigen over iets wat ik niet gezegd heb.

Nou nee.
pi_220971838
Kun je fijn terug naar je andere zelf zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 14:04:10 #16
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220971916
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Kun je fijn terug naar je andere zelf zijn.
Zo heerlijk! Ik ga waarschijnlijk in 3-delig pak. Heb ik gescoord van die SGP buurman van hiernaast.
pi_220971942
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 13:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Het is in Frankrijk ook al normaal voor meisjes om trainingsbroek enzo over de uitgaanskleding aan te trekken voor het openbaar vervoer erheen. De dagelijkse kleding wordt ook conservatiever en hier zie je ook steeds meer meisjes met hoodie op.

Allemaal uitzaaiingen van dezelfde kanker.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 15:10:38 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220972215
quote:

[..]
Het was maar een flinterdun laagje vernis.
pi_220972295
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:10 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Het was maar een flinterdun laagje vernis.
Ik vraag me af of we ooit tolerant zijn geweest. We worden als tolerant gezien en dat komt denk ik vooral door wat vooruitstrevende besluiten van de regeringen (o.a. homohuwelijk als eerste ter wereld legaal maken). Maar we kennen allemaal het spreekwoord 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'. En dat is een spreekwoord wat al zo oud is als de weg naar Kralingen :P
  zaterdag 6 juni 2026 @ 15:23:40 #20
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220972401
Goh, waarom zou dit nou nodig zijn?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220972504
quote:

[..]
"We"?
  zaterdag 6 juni 2026 @ 16:00:20 #22
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220972608
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
"We"?
De Nederlandse samenleving.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 16:03:41 #23
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220972631
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 15:23 schreef Red_85 het volgende:
Goh, waarom zou dit nou nodig zijn?
Algeheel gebrek aan opvoeding, gebrek aan respect voor diversiteit en gebrek aan correctie.
pi_220972633
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:00 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Die wordt alsmaar veranderd he? En 'verandering hou je niet tegen'. Ook de Nederlander zal moeten integreren en mag dus niet lekker zichzelf zijn.
pi_220972823
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Die wordt alsmaar veranderd he? En 'verandering hou je niet tegen'. Ook de Nederlander zal moeten integreren en mag dus niet lekker zichzelf zijn.
Ik hoef jou denk ik niet te vertellen hoe FvD kijkt naar het 'woke' gebeuren. Denk je dat alle stemmers van die partij allochtonen zijn?
  zaterdag 6 juni 2026 @ 16:43:01 #26
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220973025
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik hoef jou denk ik niet te vertellen hoe FvD kijkt naar het 'woke' gebeuren. Denk je dat alle stemmers van die partij allochtonen zijn?
Dat zijn wel de echte bondgenoten van de queers. Die verdedigen extravaganza tot de laatste snik. Vrijheid van expressie tot aan het maatpak is bijzonder ruimhartig te noemen.
pi_220973125
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik hoef jou denk ik niet te vertellen hoe FvD kijkt naar het 'woke' gebeuren.
Welk gedeelte, de LGB of the T+ en de verheerlijking van achterlijke culturen? Hoe dan ook kun je er rustig naast in de trein zitten.

quote:
Denk je dat alle stemmers van die partij allochtonen zijn?
Je hebt een diversiteit aan tolerantieniveaus geimporteerd, tijd om je lekker verrijkt te voelen. We blijven maar 'wij' en 'ons', 'ons land', het volk, de Nederlanders etc. zeggen alsof die dingen niet door de overheid aan grote en snelle verandering onderhevig zijn. Ja, het probleem van queers in het OV is allochtoon, en door zich elders om te kleden hoeven ze dat niet onder ogen te zien en kunnen ze in La La land blijven geloven.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 17:13:23 #28
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220973341
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:03 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Algeheel gebrek aan opvoeding, gebrek aan respect voor diversiteit en gebrek aan correctie.
Bij 'bepaald' volk ja.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220973590
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Welk gedeelte, de LGB of the T+ en de verheerlijking van achterlijke culturen? Hoe dan ook kun je er rustig naast in de trein zitten.
[..]
Je hebt een diversiteit aan tolerantieniveaus geimporteerd, tijd om je lekker verrijkt te voelen. We blijven maar 'wij' en 'ons', 'ons land', het volk, de Nederlanders etc. zeggen alsof die dingen niet door de overheid aan grote en snelle verandering onderhevig zijn. Ja, het probleem van queers in het OV is allochtoon, en door zich elders om te kleden hoeven ze dat niet onder ogen te zien en kunnen ze in La La land blijven geloven.
Er zullen heus wel allochtonen bij zitten, maar ik weiger te geloven dat het enkel allochtonen zijn.

Nederlanders vinden het prima als je gay, bi of lesbisch bent, zolang je het maar niet laat zien of horen. Dus de vraag of ze het echt prima vinden valt een beetje in het midden denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sunshine1982 op 06-06-2026 17:57:06 ]
  zaterdag 6 juni 2026 @ 18:05:24 #30
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220973646
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Er zullen heus wel allochtonen bij zitten, maar ik weiger te geloven dat het enkel allochtonen zijn.

Nederlanders vinden het prima als je gay, bi of lesbisch bent, zolang je het maar niet laat zien of horen. Dus de vraag of ze het echt prima vinden valt een beetje in het midden denk ik.
Als je iets niet mag zien, vind je het gewoon waardeloos en ben je schijntolerant. Dat is precies waarom de extravaganten de kanaries in de kolenmijn zijn.

En dat mag. Voor sommigen is een niet aanvalsverdrag al heel wat. Het is het minimum. Van mij krijgen ze daarvoor echter geen bloemetjes.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 18:14:50 #31
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220973674
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:05 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Als je iets niet mag zien, vind je het gewoon waardeloos en ben je schijntolerant.
Als mensen woorden als 'potten' en 'lesfiets' gaan gebruiken om anderen te omschrijven, weet je meteen hoe het met de tolerantie staat.

Net als 'zwartje' bij de getinte medemens.
pi_220973718
quote:

[..]
"We"?
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 17:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

De LBG-ers hebben acceptatie dan ook niet vergroot door zich heel nadrukkelijk aan andermans kinderen te laten ziene en horen en de gevaarlijke transwaanzin te ondersteunen. Tolerantie moet wel van twee kanten komen natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze ineens drag queens in de trein gaan aanvallen.

Hoe dan ook, je hebt je diversiteit in tolerantie en dat heeft Nederland veranderd.
pi_220973739
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
"We"?
[..]
De LBG-ers hebben acceptatie dan ook niet vergroot door zich heel nadrukkelijk aan andermans kinderen te laten ziene en horen en de gevaarlijke transwaanzin te ondersteunen. Tolerantie moet wel van twee kanten komen natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze ineens drag queens in de trein gaan aanvallen.

Hoe dan ook, je hebt je diversiteit in tolerantie en dat heeft Nederland veranderd.
Joh echt :') Mijn oudste had in groep 1 een vriendje met 2 moeders. Ze heeft er nooit een vraag over gesteld, het was gewoon wat het was. Kinderen maken hier geen probleem van, het zijn de volwassenen die er een probleem van maken.

En waarom mogen zichzelf niet laten zien zoals ze zijn? Ik ben daar wel benieuwd naar.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 18:39:13 #34
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220973748
Spaar de kinderen. Dek hun oogjes en oortjes toe... Echt?
pi_220973763
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
Spaar de kinderen. Dek hun oogjes en oortjes toe... Echt?
Straks worden zo nog gehersenspoeld!
pi_220973776
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Joh echt :') Mijn oudste had in groep 1 een vriendje met 2 moeders. Ze heeft er nooit een vraag over gesteld, het was gewoon wat het was. Kinderen maken hier geen probleem van, het zijn de volwassenen die er een probleem van maken.

En waarom mogen zichzelf niet laten zien zoals ze zijn? Ik ben daar wel benieuwd naar.
Maar een man die erotisch geprikkeld raakt door vrouwenkleren aan te trekken kinderen laten voorlezen en volwassenen die kinderen vertellen dat ze kunnen kiezen tussen jongen en meisje zijn zijn van een andere orde. De perverse freakshow en de genitale verminkers van labiele kinderen hebben zich ertussen gewrongen en zijn het uithangbord geworden van 'jezelf zijn', net als mannen die zich heel stoer voelen als in een sport meisjes verslaan, terwijl 'jezelf zijn' tot staatsaangelegenheid is gemaakt.

Wie maakt nou eigenlijk de problemen dan?
pi_220973780
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:00 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Nee, niet de Nederlandse samenleving, maar het importeren van mensen met normen en waarden die haaks op de onze staan en die vervolgens beschermd worden omdat het religie is.

De uitzonderingspositie voor religie moet gewoon afgeschaft worden. Als je niet voor (homo)emancipatie bent, dan zijn er genoeg landen waar je je helemaal thuis zal voelen. Hier hoor je je dan een paria te voelen.

In plaats van de homo's of vrouwen...
pi_220973794
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Maar een man die erotisch geprikkeld raakt door vrouwenkleren aan te trekken kinderen laten voorlezen en volwassenen die kinderen vertellen dat ze kunnen kiezen tussen jongen en meisje zijn zijn van een andere orde. De perverse freakshow en de genitale verminkers van labiele kinderen hebben zich ertussen gewrongen en zijn het uithangbord geworden van 'jezelf zijn', net als mannen die zich heel stoer voelen als in een sport meisjes verslaan, terwijl 'jezelf zijn' tot staatsaangelegenheid is gemaakt.

:') Niet meer verder gelezen ook.
pi_220973805
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
:') Niet meer verder gelezen ook.
Hoewel het zeker natuurlijk niet altijd zo is, kan je ook niet ontkennen dat het niet plaatsvindt. Mensen hebben de raarste fetisj tegenwoordig, als hondje bijvoorbeeld worden gebruikt aan de lijn over straat.

Maar waarom lezen ze voor aan kinderen, maar zie je ze nooit in azc's om voor te lezen of voor bejaarden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:04:52 #40
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220973814
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 18:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij.

Het gaat hier over mensen die hun extravanganza veilig kunnen uiten. De rest is transonheilgeklets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')