Omkleedhokjes zijn toch geen reclame?quote:
Waarom word de naam dan genoemd in het artikel?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:33 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Omkleedhokjes zijn toch geen reclame?
Mac Donalds en WE worden ook in het AD artikel genoemd. Die zijn zo lief geweest om mensen bij hun te laten omkledenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:36 schreef Moass het volgende:
[..]
Waarom word de naam dan genoemd in het artikel?
Ah zo. Ik zie het. Etos 'Supporter van de Pride'. Geen problemen mee.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:36 schreef Moass het volgende:
[..]
Tolerant waar we om bekend staan zijn we allang niet meer.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:43 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ah zo. Ik zie het. Etos 'Supporter van de Pride'. Geen problemen mee.
Het probleem is dat je onveilig bent in het OV als je extravagant gekleed gaat. Wat een truttig en onverdraagzaam land zijn we toch geworden.
Zeg dat. Het is nu even wachten in dit topic op de usual suspects. Seksualiseren, indoctrineren, buitenlanders, normoal doen, tegenreactie kun je verwachten enzovoort.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Tolerant waar we om bekend staan zijn we allang niet meer.
Tada.quote:
Sponsor.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:36 schreef Moass het volgende:
[..]
Zoo hee, jij gaat dus beweren dat dit niet toevallig door islamitische of de ganggang drillrapper jongeren plaatsvindt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:48 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Zeg dat. Het is nu even wachten in dit topic op de usual suspects. Seksualiseren, indoctrineren, buitenlanders, normoal doen, tegenreactie kun je verwachten enzovoort.
Een prachtige stropop. Nu moet ik mij misschien gaan verdedigen over iets wat ik niet gezegd heb.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zoo hee, jij gaat dus beweren dat dit niet toevallig door islamitische of de ganggang drillrapper jongeren plaatsvindt.
Waar wij mensen importeren die homos het liefste van het dak gooien, en hier binnen komen met leugen dat ze lgbtqiaa zijn en daarom op de vlucht.
Nee volgens jou zijn het de blanke Nederlanders uhu. Heb je deug KPIs weer gehaald voor vandaag.
Zo heerlijk! Ik ga waarschijnlijk in 3-delig pak. Heb ik gescoord van die SGP buurman van hiernaast.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Kun je fijn terug naar je andere zelf zijn.
Het is in Frankrijk ook al normaal voor meisjes om trainingsbroek enzo over de uitgaanskleding aan te trekken voor het openbaar vervoer erheen. De dagelijkse kleding wordt ook conservatiever en hier zie je ook steeds meer meisjes met hoodie op.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zoo hee, jij gaat dus beweren dat dit niet toevallig door islamitische of de ganggang drillrapper jongeren plaatsvindt.
Waar wij mensen importeren die homos het liefste van het dak gooien, en hier binnen komen met leugen dat ze lgbtqiaa zijn en daarom op de vlucht.
Nee volgens jou zijn het de blanke Nederlanders uhu. Heb je deug KPIs weer gehaald voor vandaag.
Het was maar een flinterdun laagje vernis.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we ooit tolerant zijn geweest. We worden als tolerant gezien en dat komt denk ik vooral door wat vooruitstrevende besluiten van de regeringen (o.a. homohuwelijk als eerste ter wereld legaal maken). Maar we kennen allemaal het spreekwoord 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg'. En dat is een spreekwoord wat al zo oud is als de weg naar Kralingenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:10 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het was maar een flinterdun laagje vernis.
"We"?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Algeheel gebrek aan opvoeding, gebrek aan respect voor diversiteit en gebrek aan correctie.quote:
Die wordt alsmaar veranderd he? En 'verandering hou je niet tegen'. Ook de Nederlander zal moeten integreren en mag dus niet lekker zichzelf zijn.quote:
Ik hoef jou denk ik niet te vertellen hoe FvD kijkt naar het 'woke' gebeuren. Denk je dat alle stemmers van die partij allochtonen zijn?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Die wordt alsmaar veranderd he? En 'verandering hou je niet tegen'. Ook de Nederlander zal moeten integreren en mag dus niet lekker zichzelf zijn.
Dat zijn wel de echte bondgenoten van de queers. Die verdedigen extravaganza tot de laatste snik. Vrijheid van expressie tot aan het maatpak is bijzonder ruimhartig te noemen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hoef jou denk ik niet te vertellen hoe FvD kijkt naar het 'woke' gebeuren. Denk je dat alle stemmers van die partij allochtonen zijn?
Welk gedeelte, de LGB of the T+ en de verheerlijking van achterlijke culturen? Hoe dan ook kun je er rustig naast in de trein zitten.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hoef jou denk ik niet te vertellen hoe FvD kijkt naar het 'woke' gebeuren.
Je hebt een diversiteit aan tolerantieniveaus geimporteerd, tijd om je lekker verrijkt te voelen. We blijven maar 'wij' en 'ons', 'ons land', het volk, de Nederlanders etc. zeggen alsof die dingen niet door de overheid aan grote en snelle verandering onderhevig zijn. Ja, het probleem van queers in het OV is allochtoon, en door zich elders om te kleden hoeven ze dat niet onder ogen te zien en kunnen ze in La La land blijven geloven.quote:Denk je dat alle stemmers van die partij allochtonen zijn?
Bij 'bepaald' volk ja.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:03 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Algeheel gebrek aan opvoeding, gebrek aan respect voor diversiteit en gebrek aan correctie.
Er zullen heus wel allochtonen bij zitten, maar ik weiger te geloven dat het enkel allochtonen zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Welk gedeelte, de LGB of the T+ en de verheerlijking van achterlijke culturen? Hoe dan ook kun je er rustig naast in de trein zitten.
[..]
Je hebt een diversiteit aan tolerantieniveaus geimporteerd, tijd om je lekker verrijkt te voelen. We blijven maar 'wij' en 'ons', 'ons land', het volk, de Nederlanders etc. zeggen alsof die dingen niet door de overheid aan grote en snelle verandering onderhevig zijn. Ja, het probleem van queers in het OV is allochtoon, en door zich elders om te kleden hoeven ze dat niet onder ogen te zien en kunnen ze in La La land blijven geloven.
Als je iets niet mag zien, vind je het gewoon waardeloos en ben je schijntolerant. Dat is precies waarom de extravaganten de kanaries in de kolenmijn zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zullen heus wel allochtonen bij zitten, maar ik weiger te geloven dat het enkel allochtonen zijn.
Nederlanders vinden het prima als je gay, bi of lesbisch bent, zolang je het maar niet laat zien of horen. Dus de vraag of ze het echt prima vinden valt een beetje in het midden denk ik.
Als mensen woorden als 'potten' en 'lesfiets' gaan gebruiken om anderen te omschrijven, weet je meteen hoe het met de tolerantie staat.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:05 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Als je iets niet mag zien, vind je het gewoon waardeloos en ben je schijntolerant.
"We"?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De LBG-ers hebben acceptatie dan ook niet vergroot door zich heel nadrukkelijk aan andermans kinderen te laten ziene en horen en de gevaarlijke transwaanzin te ondersteunen. Tolerantie moet wel van twee kanten komen natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze ineens drag queens in de trein gaan aanvallen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 17:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zullen heus wel allochtonen bij zitten, maar ik weiger te geloven dat het enkel allochtonen zijn.
Nederlanders vinden het prima als je gay, bi of lesbisch bent, zolang je het maar niet laat zien of horen. Dus de vraag of ze het echt prima vinden valt een beetje in het midden denk ik.
Joh echtquote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
"We"?
[..]
De LBG-ers hebben acceptatie dan ook niet vergroot door zich heel nadrukkelijk aan andermans kinderen te laten ziene en horen en de gevaarlijke transwaanzin te ondersteunen. Tolerantie moet wel van twee kanten komen natuurlijk, maar ik kan me niet voorstellen dat ze ineens drag queens in de trein gaan aanvallen.
Hoe dan ook, je hebt je diversiteit in tolerantie en dat heeft Nederland veranderd.
Straks worden zo nog gehersenspoeld!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:39 schreef Koekoekmakto het volgende:
Spaar de kinderen. Dek hun oogjes en oortjes toe... Echt?
Maar een man die erotisch geprikkeld raakt door vrouwenkleren aan te trekken kinderen laten voorlezen en volwassenen die kinderen vertellen dat ze kunnen kiezen tussen jongen en meisje zijn zijn van een andere orde. De perverse freakshow en de genitale verminkers van labiele kinderen hebben zich ertussen gewrongen en zijn het uithangbord geworden van 'jezelf zijn', net als mannen die zich heel stoer voelen als in een sport meisjes verslaan, terwijl 'jezelf zijn' tot staatsaangelegenheid is gemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Joh echtMijn oudste had in groep 1 een vriendje met 2 moeders. Ze heeft er nooit een vraag over gesteld, het was gewoon wat het was. Kinderen maken hier geen probleem van, het zijn de volwassenen die er een probleem van maken.
En waarom mogen zichzelf niet laten zien zoals ze zijn? Ik ben daar wel benieuwd naar.
Nee, niet de Nederlandse samenleving, maar het importeren van mensen met normen en waarden die haaks op de onze staan en die vervolgens beschermd worden omdat het religie is.quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar een man die erotisch geprikkeld raakt door vrouwenkleren aan te trekken kinderen laten voorlezen en volwassenen die kinderen vertellen dat ze kunnen kiezen tussen jongen en meisje zijn zijn van een andere orde. De perverse freakshow en de genitale verminkers van labiele kinderen hebben zich ertussen gewrongen en zijn het uithangbord geworden van 'jezelf zijn', net als mannen die zich heel stoer voelen als in een sport meisjes verslaan, terwijl 'jezelf zijn' tot staatsaangelegenheid is gemaakt.
Wie maakt nou eigenlijk de problemen dan?
Hoewel het zeker natuurlijk niet altijd zo is, kan je ook niet ontkennen dat het niet plaatsvindt. Mensen hebben de raarste fetisj tegenwoordig, als hondje bijvoorbeeld worden gebruikt aan de lijn over straat.quote:
Jij.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar een man die erotisch geprikkeld raakt door vrouwenkleren aan te trekken kinderen laten voorlezen en volwassenen die kinderen vertellen dat ze kunnen kiezen tussen jongen en meisje zijn zijn van een andere orde. De perverse freakshow en de genitale verminkers van labiele kinderen hebben zich ertussen gewrongen en zijn het uithangbord geworden van 'jezelf zijn', net als mannen die zich heel stoer voelen als in een sport meisjes verslaan, terwijl 'jezelf zijn' tot staatsaangelegenheid is gemaakt.
Wie maakt nou eigenlijk de problemen dan?
Een dragqueen voorleesmiddag (geïnspireerd op het wereldwijde Drag Story Hour) is een inclusief evenement waarbij dragqueens verhalen voorlezen aan kinderen. Het doel is om leesplezier te stimuleren en kinderen op een speelse manier te leren over diversiteit, acceptatie en jezelf mogen zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hoewel het zeker natuurlijk niet altijd zo is, kan je ook niet ontkennen dat het niet plaatsvindt. Mensen hebben de raarste fetisj tegenwoordig, als hondje bijvoorbeeld worden gebruikt aan de lijn over straat.
Maar waarom lezen ze voor aan kinderen, maar zie je ze nooit in azc's om voor te lezen of voor bejaarden.
Ja, maar de acceptatie daarvan is niet geholpen door dat op te dringen, en dan ook nog op plekken waar het helemaal niet hoort. Nochtans zal de gevoelde noodzaak om daar niet mee in het OV te verschijnen door die andere bestuurlijke hobby komen, de barbaren- en wildenimport.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:04 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Jij.
Het gaat hier over mensen die hun extravanganza veilig kunnen uiten. De rest is transonheilgeklets.
Drag queens lijden doorgaans niet aan genderdysforie hoor. Ik daar verder niks tegen, het hoort bij het nachtleven van een middelgrote stad en daar hoort het dan ook thuis.quote:
Het punt is dat het gewoon geen 'opdringen' is. Niemand dringt iets op. Niemand verplicht een ander tot extravanganza of tot trans of whatever zijn. Iedereen verdient ruimte per definitie. De wereld is van iedereen. Daar hoort helemaal geen 'stamp of approval' van anderen bij nodig te zijn, laat staan agressie.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar de acceptatie daarvan is niet geholpen door dat op te dringen, en dan ook nog op plekken waar het helemaal niet hoort. Nochtans zal de gevoelde noodzaak om daar niet mee in het OV te verschijnen door die andere bestuurlijke hobby komen, de barbaren- en wildenimport.
[..]
Drag queens leiden doorgaans niet aan genderdysforie hoor. Ik daar verder niks tegen, het hoort bij het nachtleven van een middelgrote stad en daar hoort het dan ook thuis.
Oh jeetje het wordt oPgEdRoNgEn!!!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, maar de acceptatie daarvan is niet geholpen door dat op te dringen, en dan ook nog op plekken waar het helemaal niet hoort. Nochtans zal de gevoelde noodzaak om daar niet mee in het OV te verschijnen door die andere bestuurlijke hobby komen, de barbaren- en wildenimport.
[..]
Drag queens lijden doorgaans niet aan genderdysforie hoor. Ik daar verder niks tegen, het hoort bij het nachtleven van een middelgrote stad en daar hoort het dan ook thuis.
Jawel, mannen dringen zich op in vrouwensport en damestoiletten, psychologen dringen hormone en geslachtsverandering op aan kinderen met allerlei psychische klachten, onderwijzers dringen kinderen genderonzin op en travestieten dringen zich ook op aan kinderen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 19:41 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Het punt is dat het gewoon geen 'opdringen' is. Niemand dringt iets op. Niemand verplicht een ander tot extravanganza of tot trans of whatever zijn. Iedereen verdient ruimte per definitie.
We hebben een heleboel mensen geimporteerd die denken dat Nederland van hen is en die daar heel anders over denken. Ik niet, ik geef alleen aan dat de TQ+ mensen wat minder enthousiast heeft gemaakt over het homogebeuren.quote:De wereld is van iedereen. Daar hoort helemaal geen 'stamp of approval' van anderen bij nodig te zijn, laat staan agressie.
Daar hoeven we gezien wat je hier uitbraakt geen mensen voor te importeren.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We hebben een heleboel mensen geimporteerd die denken dat Nederland van hen is en die daar heel anders over denken.
Jawel hoor, zoals ik al zei ik vind travestieten een prima onderdeel van het nachtleven, de meeste import vindt dat niet. Ik gebruik geen geweld, import vaak wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar hoeven we gezien wat je hier uitbraakt geen mensen voor te importeren.
Nee jij steunt allerlei dubieus gedachtegoed en verspreid leugens om hetzelfde te bereiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel hoor, zoals ik al zei ik vind travestieten een prima onderdeel van het nachtleven, de meeste import vindt dat niet. Ik gebruik geen geweld, import vaak wel.
Ik zou hulp zoeken als je dit allemaal gelooft. Transhysteria. Psychologen en onderwijzers zijn dit aan het opdringen 😂quote:Op zaterdag 6 juni 2026 20:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, mannen dringen zich op in vrouwensport en damestoiletten, psychologen dringen hormone en geslachtsverandering op aan kinderen met allerlei psychische klachten, onderwijzers dringen kinderen genderonzin op en travestieten dringen zich ook op aan kinderen.
[..]
We hebben een heleboel mensen geimporteerd die denken dat Nederland van hen is en die daar heel anders over denken. Ik niet, ik geef alleen aan dat de TQ+ mensen wat minder enthousiast heeft gemaakt over het homogebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |