Ha mooi zo, goed te horenquote:
quote:
A das fijn, daar is Homijnquote:
De dagelijkse dingen die ik altijd al deedquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha mooi zo, goed te horen
Waar vul jij je tijd zo mee tegenwoordig?
Oke, behalve Bolkenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
De dagelijkse dingen die ik altijd al deed
Ik lees af en toe ook wel mee,of ik check actieve en nieuwe topicsquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, behalve Bolken
Ik ben er ook stukken minder de laatste tijd. Ik vermaak mij ook prima zo. Lees wel regelmatig maar soms geen zin om mee te posten
ik mis @hemarookworstquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik lees af en toe ook wel mee,of ik check actieve en nieuwe topics
Hemarookworst heeft ook al niet meer gepost deze maand
De maand is nog jong!quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
O echt, is hij misschien met vakantie? Geen fok vakantie maar gewone vakantie bedoel ikquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hey ToTquote:
Ik ookquote:
Dat is waarquote:
Geen idee. Of ook ff FOK! moequote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, is hij misschien met vakantie? Geen fok vakantie maar gewone vakantie bedoel ik
Meen je niet, ik heb nog steeds de ramen open beide kiepkantel ramen beneden staan op kiep en het is hier nog 20.3 gradenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]Mutsie!
Ja ik heb hem sinds gisteren ook weer aan!
Ja maar jouw energiehuishouding is helemaal doorgebrand, dus dat valt niet echt te vergelijken natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet, ik heb nog steeds de ramen open beide kiepkantel ramen beneden staan op kiep en het is hier nog 20.3 graden
Kan, hopelijk komt hij wel terugquote:
Lol, dat maakt voor de thermostaat niet uit he, die blijft 20.3 aangeven.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar jouw energiehuishouding is helemaal doorgebrand, dus dat valt niet echt te vergelijken natuurlijk.
Oh dat sowieso, daarom kom ik zo nu en dan even buurtenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel steeds meer eigenlijk, maar de mensen hier blijven gewoon tof!
Gezellig, de meeste zitten in bagger had je dat al gezien?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, daarom kom ik zo nu en dan even buurten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |