nou de gestichten zitten vol hoor, net als de gevangenissenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Van binnen en buiten ben ik mooi en hoef ik dus niet te werken.
Niet waar, de grootverbruikers wonen nog steeds in menswaardige woningen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 22:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou de gestichten zitten ook vol hoor net als de gevangenissen
Dit dus. Zelfde werd rond 2000 voorspeld en daarom werd de bouwproductie teruggeschroefd. De gevolgen van dat beleid merken we nu.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah, kijk aan. Lang Leven Thuisflat wil dat oude mensen in een flat van Lang Leven Thuisflat gaan wonen. Ik wil graag minder vijvers voor WC-eenden.
Overigens zie ik in de OP nergens een link naar een nieuwsartikel.
Hoeveel pakketjes bezorgen ze nu bij een begraafplaats?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:23 schreef michaelmoore het volgende:
Maar ik weet de oplossing
We gaan crematoria en begraafplaatsen sluiten en die overleden oude mensen blijven na hun dood gewoon in het
huis wonen,
is dat link idee of wat![]()
![]()
![]()
scheelt ook voor de pakketbezorging
Waarom moet dat? De meeste mensen wonen liever in een rijtjeshuis (of de variaties vrijstaand/twee onder een kap).quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:36 schreef Harvest89 het volgende:
Ben ik al jaren aan het zeggen.
Er moet omhoog gebouwd worden, niet overal rijtjeshuizen, en vrijstaande woningen.
Er is nog land zat. Gewoon de randstad uitbreidden en op een manier bouwen zoals in de grote steden in de VS en China.
Als een twee onder een kap 2000 euro aan hypotheek kosten is per maand minimaal is dat niet voor iedereen haalbaarquote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:09 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Waarom moet dat? De meeste mensen wonen liever in een rijtjeshuis (of de variaties vrijstaand/twee onder een kap).
9 van de 10 steden van Rob Jjetten worden verzorgingsdorpen met dierentuinen, kaartclubs, zwembaden en fastfood schurenquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:36 schreef Harvest89 het volgende:
Ben ik al jaren aan het zeggen.
Er moet omhoog gebouwd worden, niet overal rijtjeshuizen, en vrijstaande woningen.
Er is nog land zat. Gewoon de randstad uitbreidden en op een manier bouwen zoals in de grote steden in de VS en China.
misschien moet ik na mijn dood de kist in de woonkamer laten staanquote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:09 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Waarom moet dat? De meeste mensen wonen liever in een rijtjeshuis (of de variaties vrijstaand/twee onder een kap).
Nee dat snap ik, maar de prijs is helemaal niet de reden dat er zoveel appartementen gebouwd moeten worden. Het gaat hier over woonvoorkeuren, en het beleid houdt daar geen rekening mee. De vraag is waarom, maar het is niet prijsgerelateerd.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Als een twee onder een kap 2000 euro aan hypotheek kosten is per maand minimaal is dat niet voor iedereen haalbaar
De mijne hebben een woonboerderij met flinke tuin en stukje bos ernaast. Die zullen er enkel horizontaal uit gaan, zo heerlijk wonen ze daar. Gelijk hebben ze, gejank dat daar ook een gezin in zou kunnen wonen is irrelevant.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:17 schreef Managarm het volgende:
Alsof ouderen hun tuin willen opgeven voor een appartement, mijn ouders wilden dat niet, en ik denk het grootste gedeelte ook niet.
hier is echt prutje..quote:Op vrijdag 5 juni 2026 19:56 schreef torentje het volgende:
Bouw betaalbare menswaardige woningen voor gewone mensen, dat is toch niet teveel gevraagd?
raar paniek gedoe gerelateerdquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:29 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar de prijs is helemaal niet de reden dat er zoveel appartementen gebouwd moeten worden. Het gaat hier over woonvoorkeuren, en het beleid houdt daar geen rekening mee.
De vraag is waarom, maar het is niet prijsgerelateerd.
Vraag hoef je natuurlijk niet te beantwoorden.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:59 schreef michaelmoore het volgende:
maar toen kwam er vraag naar en toen zijn die jongens gekomen
Wordt al gedaan in o.a. Rozenburg. Zijn de mensen daar niet blij mee, want worden arbeidsmigranten in gezet.quote:
ik zie ze nooitquote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:10 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Vraag hoef je natuurlijk niet te beantwoorden.
Lijkt mij vreselijk, mn privacy opgeven voor vreemden. Gaat hier dus nooit gebeuren.
Ieder mens is gelijk, hebben dus recht op evenveel woon-leefruimte als de leiders.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:31 schreef Scjvb het volgende:
Veel woningen zijn voor kopers en huurders die vaak op welverdiend financieel niveau verkeren. Het bouwen van bij voorkeur kleinere appartementen/flats voor alleenstaanden en urgenten is ook in opmars.
En het oefenen van enig geduld daarvoor is hopelijk niet teveel gevraagd!
Dat laatste gaat niet altijd op. En publiek dat niet profiteert zal hiermede moeten dealen of zelf het heft in handen nemen om iets te kunnen bereiken in het leven daartoe.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 18:05 schreef torentje het volgende:
[..]
Ieder mens is gelijk, hebben dus recht op evenveel woon-leefruimte als de leiders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |