Lijkt me verstandig.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk dat nummer van de ns appen dat er iemand in de trein zit die erg verward gedrag vertoont maar verder niet agressief lijkt. Hopelijk kunnen ze hem helpen.
Als ik werk kan het zo maar zo'n telefoontje zijn waar ik op af ga. Maar goed, dan is het niet 'in het wild'.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 18:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk dat nummer van de ns appen dat er iemand in de trein zit die erg verward gedrag vertoont maar verder niet agressief lijkt. Hopelijk kunnen ze hem helpen.
Ik heb daar wel respect voor.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:45 schreef cinderloom het volgende:
Ik ben eens getuigen geweest van een overval. Ik heb toen ingegrepen om de dader in houtgreep te nemen. Ik wist niet dat er iemand op de uitkijk stond en die nam mij te grazen. Heb er nog steeds de gevolgen van. Dus ik zal zoiets nooit meer doen. Politie bellen vanaf een afstandje is een ander verhaal.
PS: van die houtgreep actie ook nooit een bedankje gehoord van de juwelier en/of politie, dus daar heof je het ook niet voor te doen
Jij bent echt die held die je tegen hoopt te komen als er eens iets gebeurt, respect hoor.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:45 schreef cinderloom het volgende:
Ik ben eens getuigen geweest van een overval. Ik heb toen ingegrepen om de dader in houtgreep te nemen. Ik wist niet dat er iemand op de uitkijk stond en die nam mij te grazen. Heb er nog steeds de gevolgen van. Dus ik zal zoiets nooit meer doen. Politie bellen vanaf een afstandje is een ander verhaal.
PS: van die houtgreep actie ook nooit een bedankje gehoord van de juwelier en/of politie, dus daar heof je het ook niet voor te doen
Dat is dus een van de redenen dat de meeste mensen niet meer helpen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:45 schreef cinderloom het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |