Ik denk niet dat het een heel goed plan is dat je het hier over hebt.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:51 schreef kree het volgende:
ik viel he en goed Daft heb ik zo eerlijk geschreven hier, op een meisje die nog net geen 16 was. enne ik was wel begin 20 toen. was dat zo onwijs erg denk je? ik heb het afhouden wel omdat ik bang was maar vo nd dr wel leuk, oke leeftijd verschil 6-7 jaar is dat zo erg? als beide onwijs oke vinden, nog spijt van dit.
Wat is zilvershampoo?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kree ga slapen
Anyway, ik moet vandaag nog veel doen
Mijn haarborstel heeft het begeven en voor de zekerheid zilvershampoo inslaan
mwah ik heb dat gewoon verteld hier. en goed mag iedereen erover denken wat ze willen.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een heel goed plan is dat je het hier over hebt.
Om gele schijn te vermijden bij een balayagequote:
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Om gele schijn te vermijden bij een balayage
quote:
Zilvershampoo neutraliseert ongewenste gele of oranje tinten in blond, grijs en wit haar. Het bevat paarse of blauwe pigmenten die als een soort filter over je haar werken, waardoor je haarkleur een koelere, frissere en assige uitstraling krijgtquote:
Ik heb kaal haar dus voor mij heeft het geen nut, denk ikquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zilvershampoo neutraliseert ongewenste gele of oranje tinten in blond, grijs en wit haar. Het bevat paarse of blauwe pigmenten die als een soort filter over je haar werken, waardoor je haarkleur een koelere, frissere en assige uitstraling krijgt
quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb kaal haar dus voor mij heeft het geen nut, denk ik
Laat dit maar Kreequote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:55 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ik heb dat gewoon verteld hier. en goed mag iedereen erover denken wat ze willen.
goed als jullie me daarop aan willen vallen doe het dan gewoon maar, maar het maakt me niks uit. t was allemaal oke. en voor jullie goedrust. er was nooit wat gebeurt verder. uiteindelijk.
maar oke dat is wat ik meemaakte en denk best goed om gewoon er open en eerlijk over te vertellen.
Kaal haar, wat voor kleurquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:02 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb kaal haar dus voor mij heeft het geen nut, denk ik
Rozequote:
Sweet. Ik hou der van mannen met rozekaalhaar weer eens wat andersquote:
Nicequote:
Ze zijn er nog.quote:
19 juni.quote:
dat leeftijdverschil is vreselijk groot op die leeftijdquote:Op vrijdag 5 juni 2026 07:51 schreef kree het volgende:
ik viel he en goed Daft heb ik zo eerlijk geschreven hier, op een meisje die nog net geen 16 was. enne ik was wel begin 20 toen. was dat zo onwijs erg denk je? ik heb het afhouden wel omdat ik bang was maar vo nd dr wel leuk, oke leeftijd verschil 6-7 jaar is dat zo erg? als beide onwijs oke vinden, nog spijt van dit.
Ik ga 18 juni precies weer weg uit Luxemburg, Larochettequote:
wij komen precies daar op de 20e aan we maken nog een tussenstop. Waar in Larochette zit jij?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga 18 juni precies weer weg uit Luxemburg, Larochette
dan is japie jarigquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga 18 juni precies weer weg uit Luxemburg, Larochette
Hu Birkeltquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
wij komen precies daar op de 20e aan we maken nog een tussenstop. Waar in Larochette zit jij?
Japiequote:
is het 15 en 19? vond het allemaal wel meevallen eigenlijk. goed dit sleepte jaren he. dacht ik echt ooit kon niet. Ikke niet en zei ook niet. maarja allebei de wijste geweest/. en nooit wat gebeurt. weet dat. maar ik heb mening over dat dat mss wel kan. en dat is totaal niet pedo ofzo wat nu alweer genoemd werd...... wtf.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat leeftijdverschil is vreselijk groot op die leeftijd
[ afbeelding ]
47quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij had als kind geen internet? ben je 80?
Ik weet ook nog wel hoe het was zonder internetquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
8386 hier en kon je tekst verwerken. en matrix printerquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben opgegroeid met de commodor 64 in huis
tevens dino leest de donald duck en ruilt pokemon kaarten
Ik kreeg in 2001privé internet. Was echt niet superlaat of zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vlinders in mijn buikquote:Op vrijdag 5 juni 2026 08:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik kreeg in 2001privé internet. Was echt niet superlaat of zo.
En ik was toen, wel een beetje raar, bijna 32 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |