Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-06-2026 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
nou ik ging beetje in andere niet omdat ik jullie als users niet leuk vind ofzo. of om mee te praten. maar omdat elke keer gezeik kwam over tis maar spel. daarom anderen. en eigenlijk vind ik dat leuker.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 02:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe jij over DTS denkt en post weet ik. Ik lees mee. En toch blijf je hier posten. Want in elk ander topic negeren ze je.
Goed plan.quote:
Je zeikt DTS zelfs af in R&P kree. Zelfs de mod haalt daar je posts weg.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ging beetje in andere niet omdat ik jullie als users niet leuk vind ofzo. of om mee te praten. maar omdat elke keer gezeik kwam over tis maar spel. daarom anderen. en eigenlijk vind ik dat leuker.
nou ben het niet eens met dit concept. het loopt omdat om spel, maar het principe ben ik het niet mee eens?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 02:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zeikt DTS zelfs af in R&P kree. Zelfs de mod haalt daar je posts weg.
waar ik dus totaal geen probleem heb verder dus.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 02:39 schreef FreshFruit het volgende:
Ik kan prima inhoudelijk posten maar jij gaat hier niet het spel bepalen. Als iemand smileyes wil posten dan mag dat gewoon. Dit is dus precies wat ik bedoel met De Grote kree Show.
Chef, dit is een spel. Als je echt ergens mee zit, open een topic in R&P ofzo...quote:Op vrijdag 5 juni 2026 02:43 schreef kree het volgende:
zeg ook mar beetje net als jullie als ik ergens mee zit of wat te vertellen.
snap. maar oke ik wil jullie niet dan zo achterlaten zonder verhaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 02:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Chef, dit is een spel. Als je echt ergens mee zit, open een topic in R&P ofzo...
Oh, wacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |