Het is wel een beetje jammer dat je je uitschrijft op het moment dat het een beetje tegenzit. Het is toch een stuk lastiger als je van je eigen kracht uitgaat.quote:
Beetje van beide. Onderaan de streep sta ook jij +- 950ste op de ranglijst wat genoeg zegt over de fok poulequote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:02 schreef DrDentz het volgende:
Ben ik nou zo goed of zijn jullie nou gewoon zo slecht?
[ afbeelding ]
Nee, dat zegt juist niet zoveel. Er doen pakweg 35000 mensen mee aan de pool. Dan is een plek rond de 950 al hartstikke sterkk, het zou al een wereldprestatie zijn om in de top 1000 te eindigen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:20 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Beetje van beide. Onderaan de streep sta ook jij +- 950ste op de ranglijst wat genoeg zegt over de fok poule
Bij ons krijgen de eerste 5 een prijsquote:
Tja, met 35k deelnemers is het logisch dat er maar bij een extreem klein percentage écht alles meezit. Dat zie je dus terug bij de top 10, daar moet gewoon alles kloppen.quote:
Er een beetje een competitie van maken is toch leuk? Draait absoluut nergens om verder.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 15:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Tja, met 35k deelnemers is het logisch dat er maar bij een extreem klein percentage écht alles meezit. Dat zie je dus terug bij de top 10, daar moet gewoon alles kloppen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM heb jij jouw profiel verwijderd??
Ik zie je niet meer op de eerste pagina.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM heb jij jouw profiel verwijderd??
Ik zie je niet meer op de eerste pagina.
Het is wat het is.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:59 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Je ging lange tijd als een speer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |