Mooie oktober pluimquote:
Eind september tot eind oktoberquote:Op zondag 7 juni 2026 16:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Perfect dus. Oktober is een van de beste maanden die we hebben
Komende week echt precies niet ookquote:Op zondag 7 juni 2026 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Zitten keurig op de gemiddelden voor juni.
Compenseert mooi dan want mei stond alweer in de top 5 qua zonuren en temperatuur.quote:
Mei had 3 weken herfst en 1 week die dat recht trok.quote:Op zondag 7 juni 2026 17:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Compenseert mooi dan want mei stond alweer in de top 5 qua zonuren en temperatuur.
Bovendien is juni net begonnen, weekje hittegolf richting het einde en het is wederom (te) warm.
https://www.wijksnieuws.n(...)-top-10-warmste-ooitquote:Op zondag 7 juni 2026 17:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mei had 3 weken herfst en 1 week die dat recht trok.
Het compenseert niks.
Omdat mei 1 mooie warme en zonnige week had mag juni te koud worden? Vreemde logicaquote:Op zondag 7 juni 2026 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.wijksnieuws.n(...)-top-10-warmste-ooit
Blijkbaar was het alsnog flink warm.
Juni mag dus best een graad te koud zijn, niet dat dat gaat gebeuren
Juist jaquote:Op zondag 7 juni 2026 17:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mei had 3 weken herfst en 1 week die dat recht trok.
Het compenseert niks.
Het gaat uiteindelijk om maandgemiddelden, niet een week. Ik beoordeel jou toch ook niet alleen op je grijze haren?quote:Op zondag 7 juni 2026 18:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Omdat mei 1 mooie warme en zonnige week had mag juni te koud worden? Vreemde logica
Shit, word ik grijs?quote:Op zondag 7 juni 2026 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gaat uiteindelijk om maandgemiddelden, niet een week. Ik beoordeel jou toch ook niet alleen op je grijze haren?
3 dagen boven de 20 in de Bilt en 4 in Ell. Poeh Poeh. De overige dagen zijn toch gewoon treurig?! Vrij weinig zon, vrij fris, winderig en regelmatig viel er regen. Leek meer op herfst dan wat anders. Echt niks anders. 2.5 week dan, jonguh. Ook goed.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Station Ell
[ afbeelding ]
Station De Bilt
[ afbeelding ]
In de meest negatieve vorm kan ik hier géén drie weken herfst in zien. Dat is echt totale onzin. Of je verwachtingen van een meimaand zijn echt compleet onrealistisch. Ja er zaten zeker 'herfstachtige' dagen tussen, dat zal niemand ontkennen. Maar er zaten ook genoeg mooie 'voorjaarsdagen' tussen.
De laatste 10 dagen (anderhalve week dus) laat ik maar even achterwege, dat was gewoonweg hoogzomer.
Alles onder de 20 graden in mei schuif je maar direct onder de noemer herfst dus? Er zaten meer dan 3 of 4 'niet-herfstdagen' bij. Zo tel ik in De Bilt 9 droge dagen en nog 4 met 1mm of minder. Waren ook bij lange na geen zonloze, compleet grijze dagen. Enorme herfst ja.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
3 dagen boven de 20 in de Bilt en 4 in Ell. Poeh Poeh. De overige dagen zijn toch gewoon treurig?! Vrij weinig zon, vrij fris, winderig en regelmatig viel er regen. Leek meer op herfst dan wat anders. Echt niks anders. 2.5 week dan, jonguh. Ook goed.
Laatste 8-10 dagen waren perfect met lage luchtvochtigheid en fijne temperatuur
Daarentegen waren maart en april natuurlijk fijne en mooie lente maanden.
Je hebt vast wel een flaw toch?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |