Zal best kunnen maar dan zit er sowieso al iets echt gruwelijk mis in de bovenkamer.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een klein deel wordt steeds extremer en extremer. En dat is met alles zo. Alles is een driehoek.
Nee, dat is natuurlijk ook niet waar.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Dan las ik je verkeerd, ik dacht andersom, dat niemand dat deed voor de lol.
Wat ik denk is dat mensen vaak tot hele rare dingen in staat zijn, maar voor veruit de meesten geldt dat ze in bedwang worden gehouden door de vangrails van sociale controle.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://nos.nl/l/2617317
De fuik van extreme content kan een prikkelende werking hebben. Kleine stapjes inderdaad.
Het blijft wel bizar.
Of anoniem op internet denken dat ze veel meer kunnen zeggen dan ze in het echte leven tegen mensen zouden zeggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat ik denk is dat mensen vaak tot hele rare dingen in staat zijn, maar voor veruit de meesten geldt dat ze in bedwang worden gehouden door de vangrails van sociale controle.
Denk aan Hollow Man (fantasie natuurlijk, maar als mensen echt onzichtbaar en onschendbaar worden…).
Of veel minder extreem: hoe mensen in het verkeer heel gemakkelijk tot enorme klootzakjes verworden, of op zijn minst heel gemakkelijk een middelvinger opsteken).
Anoniem op internet loop je tenminste niet het risico door een verknipte idoot in je gezicht geslagen te worden omdat je mening diegene niet aan staat.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of anoniem op internet denken dat ze veel meer kunnen zeggen dan ze in het echte leven tegen mensen zouden zeggen.
Ik denk dat er bij meer mensen wat gruwelijk mis is dan je denkt hoor.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:25 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Zal best kunnen maar dan zit er sowieso al iets echt gruwelijk mis in de bovenkamer.
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk dat al die mensen zo begonnen zijn.
Ja, anonimiteit op het internet laat ook een hoop zien wat je irl gelukkig zelden ziet.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of anoniem op internet denken dat ze veel meer kunnen zeggen dan ze in het echte leven tegen mensen zouden zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |