Goed gevoel voor prioriteiten daar bij die dierenmiepjes.quote:Op donderdag 4 juni 2026 05:02 schreef raptorix het volgende:
Als Amsterdammer maak ik me om minimaal 500 punten meer druk, straks weer langs Lelylaan, impressie van vorige week:
[ afbeelding ]
Snap ik ook niet...quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:26 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom mag je geen reclame maken voor de verkoop van vleesproducten? Wat is de reden?
Vlees is vervuilend en Amsterdam wil dat je ermee stopt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:26 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom mag je geen reclame maken voor de verkoop van vleesproducten? Wat is de reden?
Bedrijven geven ook al sinds het jaar kruik geld uit aan reclame dus blijkbaar werkt het toch.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:29 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet...
We eten al vlees sinds het jaar kruik en ik heb geen reclame nodig om ineens te denken; goh, laat ik dat ook eens doen..
links stadsbestuurquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:26 schreef JeMoeder het volgende:
Omdat er in de stad nogal een knettergek links bestuur zit die denkt dat dit belangrijk is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:26 schreef JeMoeder het volgende:
EV's en dildo's zijn regelmatig wel beter dan het origineel. Maar dit terzijde.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Elke "vegetarische variant" is natuurlijk reclame voor het origineel. Dat is het probleem van de neppers, imitatie is een eerbetoon. Dat is met alles zo, EVs, dildo's, roetveegpiet.
Ik zou het niet weten, maar dan is het nog steeds een eerbetoon.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:13 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
EV's en dildo's zijn regelmatig wel beter dan het origineel. Maar dit terzijde.
Eerder een doorontwikkeling.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar dan is het nog steeds een eerbetoon.
Waarom eigenlijk? Als jij er uit idealisme naar streeft dat mensen overstappen naar vega, en dat doen ze (mede) omdat de vegaversie lijkt op de vleesburger die ze gewend zijn, dan heb je je doel toch ook bereikt? Wat wil je nou eigenlijk dan?quote:"Grappig bedacht, maar dit is natuurlijk heel onduidelijk en kan dus niet de standaard worden. We zullen ervoor zorgen dat dit niet wordt toegelaten. Het moet duidelijk vega zijn."
Dat is al een Nederlandse traditie sinds de tijd van Johan de Witt. De steden wilden meer autonomie en de ommelanden wilden meer Oranje Nassau.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:48 schreef Pajanus het volgende:
Waarom gedraagt een gemeente zich uberhaupt als politiek instrument? wat een gelul.
dat is toch weggelegd voor de landelijke politiek en partijen, niet door een stad zelf heen?!
Whats next, inkomstenbelasting in Adam gaat omhoog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |