Malen toch maar niet in de spitsquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Koeman gaat dit vast ook weer recht lullen achteraf.
We krijgen het CIDI nog eens aan de deur hier.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:23 schreef Coco het volgende:
De treinverbinding was wel eens beter in Rotterdam.
Sowquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
De meeste supporters zijn toch per boot gekomen
Rodriquez Fortez en Co, over Romano Sion hoeven we het denk ik niet te hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net als die Amsterdammer van Fortuna de vriendin van BuijsMoest daarom weg.
Met Brobbey is niks misquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brobbey, Malen, Depay, Weghorst wat een pure aids is het voorin.
Die vreet het gras tenminste op.quote:
Brobbey en Malen hebben allebei wel een probleem met scoren.quote:
Die hebben ook geen Feijenoorders geselecteerd.quote:
Welk type missen we?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Brobbey, Malen, Depay, Weghorst wat een pure aids is het voorin.
En dan Drank de Boer ervoor terugquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:25 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben zo blij als die Koeman opgerot is. Er zit al jaren geen progressie in het nl elftal.
Ik ook maar meer omdat het een despoot is, topspelers hebben we al jaren niet meer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:25 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben zo blij als die Koeman opgerot is. Er zit al jaren geen progressie in het nl elftal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:27 schreef Toine51 het volgende:
Wout!
Nu gaat het los hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |