Al was dit spel ook al weer 10 jaar oud.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:16 schreef golfer het volgende:
Nu heb ik wel een beetje een generatiekloof. Gamen in Zomergasten.
Realiseer mij dat ze ook stukken jonger is dan mijn (bonus)kinderen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 9 augustus 2026 23:00 schreef Chillegast het volgende:
Ik heb vorig jaar een optreden van haar gezien. Als oude lul kan ik zeggen dat het een waanzinning stampend feest was.
Het was de hele show, laatste avond van de Nijmeegse schouwburg voor de grote verbouwing. De tent mocht (letterlijk) worden afgebroken en zo een feestje was het ook.quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Met deze muziek is ook helemaal niets mis, tekst niet en de muziek al helemaal niet.
Ja, ik vond dat ze 1x echt de fout in ging ergens in het begin. Dat Merel na een halve zin nog in haar hoofd bezig was om die af te maken en er even over na te denken (waarom kijken mensen naar boven als ze nadenken?quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:32 schreef Mike het volgende:
Ik vond het ook een mooie avond. Soms ondanks Merel want ik vond d'r ondanks dat ze 31 is soms ook gewoon een onzekere puber die moeilijke woorden gebruikt die ze niet volledig begrijpt. Met interessante fragmenten ontstond een boeiend gesprek en daar mag Janine ook wel eens een compliment voor krijgen.
Ik heb vanaf 1988 vrijwel alle uitzendingen helemaal gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:00 schreef Remco het volgende:
Zap al jaren even 5 minuutjes langs zomergasten. Gisteren is de eerste keer dat ik ben blijven hangen. Erg boeiend gesprek.
Een leuke frisse boeiende zomergasten uitzending weer eens, die van vorige week heb ik overgeslagen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:57 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar (vrijwel allemaal positieve) recensies:
Het Parool: Zomergast Merel Pauw ging voortdurend de diepte in, over seks, angst en de dood
De Volkskrant: Het openhartige getwijfel van Merel Pauw leverde een bijzonder mooie ‘Zomergasten’ op
Trouw: Een originele Zomergasten met Merel Pauw, toffe vogel
NRC (achter betaalmuur): Zomergast Merel Pauw lijkt overal wel over te willen praten.
Sargasso: Mag ik hier eeuwig over twijfelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |