Al was dit spel ook al weer 10 jaar oud.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:16 schreef golfer het volgende:
Nu heb ik wel een beetje een generatiekloof. Gamen in Zomergasten.
Realiseer mij dat ze ook stukken jonger is dan mijn (bonus)kinderen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 9 augustus 2026 23:00 schreef Chillegast het volgende:
Ik heb vorig jaar een optreden van haar gezien. Als oude lul kan ik zeggen dat het een waanzinning stampend feest was.
Het was de hele show, laatste avond van de Nijmeegse schouwburg voor de grote verbouwing. De tent mocht (letterlijk) worden afgebroken en zo een feestje was het ook.quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Met deze muziek is ook helemaal niets mis, tekst niet en de muziek al helemaal niet.
Ja, ik vond dat ze 1x echt de fout in ging ergens in het begin. Dat Merel na een halve zin nog in haar hoofd bezig was om die af te maken en er even over na te denken (waarom kijken mensen naar boven als ze nadenken?quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:32 schreef Mike het volgende:
Ik vond het ook een mooie avond. Soms ondanks Merel want ik vond d'r ondanks dat ze 31 is soms ook gewoon een onzekere puber die moeilijke woorden gebruikt die ze niet volledig begrijpt. Met interessante fragmenten ontstond een boeiend gesprek en daar mag Janine ook wel eens een compliment voor krijgen.
Ik heb vanaf 1988 vrijwel alle uitzendingen helemaal gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:00 schreef Remco het volgende:
Zap al jaren even 5 minuutjes langs zomergasten. Gisteren is de eerste keer dat ik ben blijven hangen. Erg boeiend gesprek.
Een leuke frisse boeiende zomergasten uitzending weer eens, die van vorige week heb ik overgeslagen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:57 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Een paar (vrijwel allemaal positieve) recensies:
Het Parool: Zomergast Merel Pauw ging voortdurend de diepte in, over seks, angst en de dood
De Volkskrant: Het openhartige getwijfel van Merel Pauw leverde een bijzonder mooie ‘Zomergasten’ op
Trouw: Een originele Zomergasten met Merel Pauw, toffe vogel
NRC (achter betaalmuur): Zomergast Merel Pauw lijkt overal wel over te willen praten.
Sargasso: Mag ik hier eeuwig over twijfelen?
quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind haar onaantrekkijk. Ze praat veel over seks en geilheid maar kan me daar bij haar weinig bij voorstellen. Heb dan liever een type Chantal Jansen.
Ik vond het, ook gamer zijnde, erg leuk om eens een game voorbij te zien komen!quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:16 schreef golfer het volgende:
Nu heb ik wel een beetje een generatiekloof. Gamen in Zomergasten.
Realiseer mij dat ze ook stukken jonger is dan mijn (bonus)kinderen.
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er gaat voor mij een hele nieuwe wereld open..
Zolang ze niet over politiek gaat praten, vind ik haar een sympathiek mens.
Muziek vind ik wel echt lekker, maar de teksten doen er wat mij betreft (helaas) afbreuk aan (ik heb ook nog enkele andere nummers geluisterd).quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Met deze muziek is ook helemaal niets mis, tekst niet en de muziek al helemaal niet.
quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:49 schreef golfer het volgende:
Nog een recensie:
Humo: Het leuke aan ‘Zomergasten’ is dat je al eens kennis maakt met een interessant iemand, zoals nu weer Elmer
quote:Niet alleen is de muzikale invloed duidelijk, ook bewonderde Pauw Peaches’ lef om ‘raar, vies en lelijk’ te durven zijn, terwijl ik dat toch ook al 39 jaar ben, zonder het minste lef bovendien, laat staan bewondering.
quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind haar onaantrekkijk. Ze praat veel over seks en geilheid maar kan me daar bij haar weinig bij voorstellen. Heb dan liever een type Chantal Jansen.
Ik vond wel dat ze erg in hokjes aan het denken/praten was en dat stoorde me wel een beetje, maar van die 'arrogantie verpakt als begrip', dat zie ik echt helemaal niet zoquote:Op maandag 10 augustus 2026 16:34 schreef Loohcs het volgende:
Blijkbaar in tegenstelling tot meerderheid hier vond ik juist moeilijk vol te houden. Ja mss af en toe prikkelend, maar voor mij niet op een goede manier. Dat stugge identiteitsdenken constant: "als queer", "als vrouw", "als onzekere man", "als white privilege", "als man van kleur"...ik word daar moe van.
En zij had 't dan bijna allemaal door hoe de mensen denken en waarom ze dingen zeggen ondertussen voor de vorm wat onzekerheid acterend Bij dat dave chapelle fragment ook: drie redenen waarom ze het er eigenlijk mee oneens was (en ze wist ook nog namen van transgender-activisten van kleur), maar toch had ze begrip want zij had de wijsheid om te zien waarom hij het zei, en was het zelfs een les voor haar. Een soort arrogantie verpakt als begrip. Zo van: "hij weet zelf niet hoe hij er naast zit op bepaald punten, maar ik zie dat allemaal wel en weet ook hoe 't komt".
Je hebt vanaf 2016 nooit meer gekeken, dus jou eeuwige getrol in de Zomergasten topics wordt door niemand serieus genomen.quote:
Zo, jij ook een fijne zondag. Waar haal je dat jaartal vandaan?quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt vanaf 2016 nooit meer gekeken, dus jou eeuwige getrol in de Zomergasten topics wordt door niemand serieus genomen.
Mijn fout. Hemmerechts was zomergast in 2000. Dus blijkbaar heb jij daarna al niet meer gekeken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 16:05 schreef Hugo_Treger het volgende:
Waar haal je dat jaartal vandaan?
Hoe weet je dat het in verval is als je niet weet wanneer het gepiekt heeft?quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:40 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik zie het verval van het programma met lede ogen aan. Wanneer heeft het gepiekt? Dat weet ik niet, maar het ging definitief bergafwaarts nadat Hemmerechts een uitgebreid fragment van Monsterfotzen 2 liet zien.
Prachtig fragment.quote:
Gewoon focussen op wat hij vertelt en laat zien.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:01 schreef Firuze60 het volgende:
Vind de gekozen tv-fragmenten prima, maar ik kan zo slecht over Tommy Wieringa, dat zalvende..brrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |