Oncologen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik mag geen van beide groepen verkeersdeelnemers maar je mag drie keer raden uit wat voor bekende beroepsgroep de fatbikers bestaat. Ikzelf wed op doctoren gezien het gebruik van benamingen van ziekten.
[..]
https://www.omroepbrabant(...)gen-bij-trainingsrit
Dat is inderdaad een groot probleem. Er zou sowieso een namenlijst moeten komen met toegestane namen, waarbij Arabische namen naar een Nederlands equivalent vertaald worden.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal op elkaar en de helft heet Mohammed (Muhammed, Mohamed etc). Knappe jongen die met zekerheid de dader kan identificeren
Begin gewoon met verplichte kentekenplaatjes voor fatbikes, dan weet je in elk geval al op wiens naam die krengen geregistreerd staan.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zo moeilijk zou dat niet moeten zijn. Kijken welke telefoons er in de buurt waren, welke wegging, en met welke er contact is geweest met de telefoons van de gasten die wel gepakt waren.
Waarom kan het niet gewoon beide zijn?quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu moet FOK! kiezen wie ze meer haten: Fatbikers of wielrenners.
9 stopgesprekken. Druk dagje voor Juffrouw Jetten Iquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:52 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De situatieschets. @:coco @:rambodirk @:wheeledwarrior
Alle negen straffen alsof ze de klappen hebben uitgedeeld zolang degene die dat gedaan heeft niet duidelijk is.quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:05 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Hoe moet de politie dat doen? Zaanse verhoormethode? Slaan? Waterboarden?
Hilversum is dan ook een gigantische tokkiebende.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:
In Hilversum rijdt zo'n beetje iedereen op een fatbike. Maar volgens de zolderkamer genaamd FOK! weten ze zeker dat alleen "boetenlanders" hierop rijden.
Of deze mensen wonen in Schubbekutteveen waar nog nooit een "boetenlander" komt of ze weten gewoon niet beter
Skendel word je ook van je sokken gecrosst door "Brabantse jongeren"quote:Op woensdag 3 juni 2026 17:43 schreef Mubassie het volgende:
[..]
O jawel, zelfs in Nijnsel en Liempde zitten ze
In Het Gooi zijn ze niet bezig met wat het gepeupel nou weer niet mooi vindt. Daar zijn ze eerder bezig met pragmatiek.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hilversum is dan ook een gigantische tokkiebende.
Even los van het OP-verhaal maar ik woon in een grote studentenstad en qua fatbikes is het nog steeds gewoon ratio 80/20 of 90/10 allochtonen vs. autochtonen op zo’n ding. Of natuurlijk de combi.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:
In Hilversum rijdt zo'n beetje iedereen op een fatbike. Maar volgens de zolderkamer genaamd FOK! weten ze zeker dat alleen "boetenlanders" hierop rijden.
Of deze mensen wonen in Schubbekutteveen waar nog nooit een "boetenlander" komt of ze weten gewoon niet beter
Dat noemen we een tunnelvisiequote:Op woensdag 3 juni 2026 20:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Even los van het OP-verhaal maar ik woon in een grote studentenstad en qua fatbikes is het nog steeds gewoon ratio 80/20 of 90/10 allochtonen vs. autochtonen op zo’n ding. Of natuurlijk de combi.
Dat zal ik mij bedenken als er weer 80/20 dan wel 90/10 langs mij razen of luid rondhangen,quote:
Jep, Uden wordt steeds erger.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Skendel word je ook van je sokken gecrosst door "Brabantse jongeren"
De andere kant op, Uden, ook al jongeren probleem
https://www.omroepbrabant(...)-bijna-straatterreur
Je mag ook drie keer raden uit wat voor bekende beroepsgroep wielrenners bestaat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
je mag drie keer raden uit wat voor bekende beroepsgroep de fatbikers bestaat
Nou?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je mag ook drie keer raden uit wat voor bekende beroepsgroep wielrenners bestaat.
Gewoon tuig.quote:
Ga je ze toch niet aan het verstand brengen. Uiteindelijk gaan ze je nog wijs proberen te maken dat je toevallig elke keer dezelfde marokkaan op zijn fietsje ziet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zal ik mij bedenken als er weer 80/20 dan wel 90/10 langs mij razen of luid rondhangen,.
Denk het niet, misschien 90%, anders hadden ze geen eigen forum op Fok!quote:Op woensdag 3 juni 2026 16:33 schreef Elan het volgende:
[..]
98% van de wielrenners ook. Lastig dilemma.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |